علی محمد زورآوند روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با ادامه تقویت شرایط پایدار در منطقه انتظار می رود همچنان تا پایان هفته جاری شاهد افزایش تدریجی دمای هوای استان باشیم.
وی ادامه داد: به دنبال این افزایش دما، شهر مرزی سومار دمای حدود 50 درجه را در روزهای پایانی هفته تجربه خواهد کرد و روزهای چهارشنبه تا جمعه دمای روزانه این شهر بین 49 تا 50 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.
زورآوند خاطرنشان کرد: در این مدت شهرهای قصرشیرین دمای 46 تا 48 درجه، سرپل ذهاب دمای 44 تا 46 درجه و گیلانغرب نیز دمای 43 تا 45 درجه را تجربه می کنند.
معاون اداره کل هواشناسی استان همچنین به دمای هوای شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: دمای امروز این شهر در گرمترین حالت به 39 درجه و فردا و پس فردا به 40 تا 41 درجه بالای صفر می رسد.
وی اضافه کرد: در بین مراکز شهرستانی پاوه با 36 درجه و دالاهو، روانسر و سنقروکلیایی با 37 درجه بالای صفر خنک ترین دمای روزانه را خواهند داشت.
زورآوند ادامه داد: امشب نیز سنقر و کلیایی با حداکثر دمای 16 درجه بالای صفر خنک ترین دما را در سطح استان خواهد داشت، ضمن اینکه دمای امشب شهر کرمانشاه نیز به 19 درجه بالای صفر می رسد.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآوری کرد: طی ساعاتی از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با تقویت میدان های باد غربی، شرایط برای نفوذ غبار به جو نواحی مرزی بخصوص شهرهای قصرشیرین و سرپل ذهاب فراهم می شود.
وی در پایان اظهار کرد: وزش باد، رشد ابر و در برخی نقاط غبار رقیق از مهمترین پدیده های جوی استان تا پایان هفته جاری خواهد بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.