عزت الله پرنیان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نکویی مجد یکی از نمایندگان ایران در ماده پرتاب وزنه کلاس F35 بود که توانست عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کند.
وی ادامه داد: نکویی مجد توانست در بهترین پرتاب خود رکورد 15 متر و 15 سانتی متر را ثبت و در جایگاه دوم رقابت های جهانی لندن قرار گیرد.
پرنیان یادآوری کرد: در این ماده ورزشکاری از کشور چین با ثبت رکورد 15 متر و 30 سانتی متر عنوان قهرمانی را بدست آورد و علی اصغر جوانمردی دیگر نماینده کشورمان نیز با پرتابی به طول 15 متر و 13 سانتی متر در جایگاه سوم ایستاد.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آخرین رکورد رسمی نکویی مجد مربوط به رقابت های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل می شود که با پرتابی به طول به طول 14 متر و 54 سانتی متر مقام چهارم آن رقابت ها را کسب کرد.
وی افزود: محمدخالوندی دیگر نماینده ورزش کرمانشاه در مسابقات دو و میدانی معلولان جهان است که فردا (27 تیر) در ماده پرتاب نیزه به مصاف حریفان خود می رود.
پرنیان اظهار کرد: این ورزشکار کرمانشاهی که نفر اول پرتاب نیزه در جهان است در پارالمپیک 2016 ریو موفق شد با پرتابی به طول 46 متر و 12 سانتی متر مدال طلا را کسب کند و رکورد دنیا را که متعلق به خودش بود، جا به جا کند.
هشتمین دوره رقابت های جهانی دو و میدانی لندن با حضور بیش از یک هزار ورزشکار از یکصد کشور دنیا، از 23 تیر تا اول مرداد ماه به میزبانی انگلیس و در شهر لندن برگزار می شود و کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در این مسابقات حضور یافته است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.