به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد خبری ورزشی استان در هفته جاری حضور 9 کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی بود که در کشتی آزاد چهار کشتی گیر کرمانشاهی به نام های حامد رشیدی، بهمن تیموری، رضا افضلی و یدالله محبی، در کشتی فرنگی نیز چهار کشتی گیر به نام های شیرزاد بهشتی، محمد سعید عزیزی، امیرحسین میری و سید یونس جعفری و در کشتی پهلوانی یک کشتی گیر به نام ارشک محبی حضور داشتند و نتیجه آن کسب 2 مقام قهرمانی و یک عنوان سومی بود.
در کشتی آزاد بهترین نتیجه توسط یدالله محبی کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم رقم خورد و این کشتی گیر توانست با شکست تمامی رقبای خود از جمله کمیل قاسمی دارنده نشان نقره رقابت های الپیک 2016 ریو مقتدرانه عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
در مسابقات کشتی فرنگی نیز شیرزاد بهشتی طلا با کسب مقام سوم وزن 59 کیلوگرم بهترین عنوان کشتی گیران کرمانشاه در بخش فرنگی را کسب کرد، در رقابت های وزن 66 کیلوگرم محمدسعید عزیزی در رده ششم قرار گرفت.
در مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی نیز کرمانشاه یک نماینده در وزن 90 کیلوگرم داشت و ارشک محبی توانست با پنج پیروزی متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

** دونده کرمانشاهی قهرمان ماده سه هزار متر با مانع آسیا شد
رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی هندوستان برگزار شد که حسین کیهانی دونده کرمانشاهی حاضر در این مسابقات عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.
این دونده باتجربه کرمانشاهی که نماینده ایران در ماده سه هزار متر با مانع بود توانست با ثبت رکورد هشت دقیقه و 43 ثانیه و 86 صدم ثانیه مقام قهرمانی را کسب و مدال طلا را به گردن بیاویزد.

** 2 بانوی فوتسالیست کرمانشاهی در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا حضور می یابند
رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه از دعوت مهسا نظری و سارا شیربیگی 2 بانوی ورزشکار کرمانشاهی به دور جدید اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا خبر داد.
علیرضا محبی زنگنه گفت: اردوی تیم ملی فوتیال ایران برای آمادگی بیشتر برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا از 19 تیر آغاز شده و تا بیست و پنجم همین ماه ادامه می یابد.
وی یادآوری کرد: رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا در رشته های مختلف قرار است، شهریور امسال در کشور ترکمنستان برگزار شود.

** 6 ورزشکار کرمانشاهی عازم المپیک ناشنوایان 2017 ترکیه می شوند
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه از قطعی شدن اعزام 6 ورزشکار کرمانشاهی در رشته های کاراته و جودو به رقابت های المپیک 2017 ناشنوایان ترکیه خبر داد و گفت: کاروان ورزشی ناشنوایان ایران قرار است با 107 ورزشکار در 13 رشته ورزشی عازم المپیک تابستانی شود.
هرمز نوروزی نژاد یادآوری کرد: بیتا جواهری، ناهید امیری، بهاره صفری و پروین یاره در کاراته و مهرداد صیدی و مسعود رستگار در جودو 6 ورزشکار کرمانشاهی هستند که به مسابقات اعزام خواهند شد.
وی تصریح کرد: بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان اواخر تیر ماه در کشور ترکیه برگزار می شود.

** کرمانشاه میزبان مسابقات کاراته بین المللی جام دوستی ملت ها
سومین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ملت‌ ها از صبح روز چهارشنبه 21 تیر با حضور 12 کشور و 31 تیم داخلی در کرمانشاه آغاز شد.
ناصر محمدصالحی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه اظهار کرد: مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ملت‌ ها با رقابت بخش بانوان آغاز و عصر روز جمعه با رقابت آقایان در سرسرای حضرت امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه پایان می یابد.
محمدصالحی افزود: در این رقابت ها نزدیک به یک هزار و 300 ورزشکار داخلی و خارجی شرکت دارند که 700 نفر آن ها را آقایان و 600 نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند.
وی یادآوری کرد: از مجموع شرکت کنندگان در این مسابقات، حدود 80 نفر آن ها را ورزشکاران خارجی از کشورهای سوئیس، آلمان، پاکستان، عراق، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا، صربستان، لبنان، اتریش و جمهوری آذربایجان تشکیل می دهند.

** حضور چهار کاراته کا کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه همچنین از حضور علی مسکینی، مهدی خدابخشی، محدثه آقایی و سامان حیدری کاراته های کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم و آقایی در وزن 68- کیلوگرم کاتای بزرگسالان، حیدری در بخش کمیته تیمی بزرگسالان و مسکینی نیز در وزن 55- کیلوگرم امیدها حضور دارند.
وی همچنین از حضور احسان حیدری و پگاه زنگنه 2 مربی کرمانشاهی در ترکیب کادر فنی تیم های ملی آقایان و بانوان ایران به عنوان مربی خبر داد.
محمدصالحی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا از 22 تا 24 تیر با حضور 660 کاراته کا از 27 کشور جهان در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.

** کاراته کا کرمانشاهی مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کرد
در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان و در رده های سنی مختلف جریان دارد، 'علی مسکینی' کاراته کا کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها موفق به کسب مدال برنز شد.
مسکینی نماینده وزن 55- کیلوگرم کاراته ایران در رده سنی امید بود که رقابت های خود را از صبح امروز (جمعه) آغاز کرد و با برتری مقابل ورزشکاران قزاقستان، چین و تایلند و یک شکست برابر حریف اردنی مدال برنز گرفت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.