علی محمد زورآوند روز سه شنبه در گفت'و با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: دمای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به 39 درجه و امشب در خنک ترین ساعت به 17 درجه بالای صفر می رسد که نسبت به روز و شب گذشته به ترتیب یک و 2 درجه کاهش نشان می دهد.
وی ادامه داد: دمای هوای فردای مرکز استان نیز با 2 درجه کاهش نسبت به امروز به 37 درجه و دمای روز پنجشنبه نیز به 36 درجه بالای صفر می رسد.
زورآوند ادامه داد: در این مدت کاهش دمای شبانه نیز خواهیم داشت و پیش بینی می شود دمای چهارشنبه و پنجشنبه شب شهر کرمانشاه به ترتیب به 15 و 14 درجه بالای صفر برسد که نسبت به دوشنبه شب حدود چهار درجه خنک تر می شود.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآوری کرد: این کاهش دمای روزانه و شبانه تقریبا برای تمامی نقاط استان وجود خواهد داشت و تا پایان هفته جاری روزانه بین یک تا 2 درجه از دمای هوا کاسته می شود.
وی ادامه داد: امروز سومار و قصرشیرین با 47 و 46 درجه بالای صفر گرمترین مناطق استان خواهند بود و امشب نیز کنگاور و سنقر با حداقل دمای 15 درجه بالای صفر شب خنک تری نسبت به بقیه نقاط استان خواهند داشت.
زورآوند گفت: از امروز (سه شنبه) تا پایان هفته جاری شاهد رشد ابر و همچنین در برخی ساعات وزش باد خواهیم بود که این به خنک تر شدن هوا بخصوص در ساعات شب کمک می کند.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآوری کرد: البته وزش باد ممکن است طی ساعاتی از اواخر وقت امروز و فردا چهارشنبه، هوای مناطق مرزی استان را غبارآلود کند.
وی در پایان رگبارهای موقت باران در نواحی شمالی و شرقی استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری را نیز دور از ذهن ندانست.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.