محمدصادق بیجندی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز پارک علم و فناوری سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد طرح های به ثبت رسیده در بخش های مختلف، نشان از شناسایی نخبگان این شهرستان و حمایت و جذب آن ها دارد.
وی اظهار کرد: حمایت مالی از صاحبان طرح و ایده های علمی و عملکرد مناسب پارک علم و فناوری سرپل ذهاب در شناسایی و جذب حمایت از نخبگان علمی بسیار خوب ارزیابی می شود.
رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی کشور بیان کرد: مرکز پارک علم و فناوری شهرستان سرپل ذهاب با حمایت از جوانانی خلاق، ایده پرداز و کارآفرین توانسته است علاوه بر نمایش قابلیت های خود، زمینه شکوفایی استعدادهای درخشان برای فراهم کردن زمینه توسعه استان کرمانشاه را فراهم کند.
بیجندی، از چند بخشی طرح های حمایتی و مالی پارک علم و فناوری خبر داد و اظهار داشت: به منظور ترویج کارآفرینی و کسب و کار، پرداخت وام های کم بهره، معرفی طرح های زود بازده، حمایت های تبلیغاتی و معرفی برای مرکز خرید در دستور کار است تا علاوه بر شرایط و زمینه ورود صاحبان ایده به بازار، بازاریابی برای فرش محصولات تولیدی نیز انجام شود.
شهرستان سرپل ذهاب در زیرساخت های حوزه پارک علم و فناوری و مرکز رشد در جایگاه مناسبی قرار دارد و همه ساله از سوی این نهاد به صورت رایگان، زمینه و شرایط حضور شرکت های تحت حمایت در نمایشگاه های مختلف فراهم می شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت، دارای 48 کیلومتر نوار مرزی با عراق است.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.