به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به روز عفاف و حجاب افزود: دشمن از راه ترویج و اشاعه فساد و فحشا به ذهن جوانان نفوذ پیدا کرده لذا باید نقشه دشمن را بشناسیم و با تذکر به خانواده ها و مردم از طریق امر به معروف و نهی از منکر جلوی نقشه شوم دشمن که یک نوع غارت فرهنگی بسیار مخرب است را بگیریم.
امام جمعه کرمانشاه به خواسته رهبری از تمام مسئولان مبنی بر فراهم کردن زمینه اجرا و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری حیات و بقای جامعه اسلامی را در گرو انجام این تکلیف الهی دانستند لذا همه باید به این فریضه الهی برای زنده نگه داشتن اسلام پای بند باشیم.
وی با بیان اینکه باید زمینه برای دفاع از حقوق عامرین به امر و معروف و نهی از منکر در تمام قوا فراهم باشد، گفت: ضرورت تحول جدی و تذکر قاطع به خاطیان ایجاب می کند که برای عامرین به معروف و نهی از منکر مشکلی ایجاد نشود و از حقوق آنها دفاع شود.
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه در خصوص نحوه محاسبه مالیات گفت: کاسبان و صنوف مختلف با پرداخت مالیات مخالف نیستند بلکه به امر سلامت و عدالت در کار مالیات تاکید دارند که امیدواریم سلامت این موضوع در استان لحاظ شود.
آیت الله علما با یادآوری فصل گرما و تابستان از عموم مردم خواست که در مصرف آب و برق رعایت کنند و تا این فصل بخوبی و بدون مشکل خاصی سپری شود.
وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه عنوان کرد: تقوا و صداقت 2 مطلب بسیار مهم و حیاتی برای نجات انسان در دنیا و آخرت است و تقوا را با ذکر حضرت علی (ع) کلید تمام خیرات و برکات معرفی کرد.
3209/8066 خبرنگار: عباداله آذرگون ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.