به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین ، اظهارداشت: انجام کارها و داشتن احساس مسئولیت باید برای رضای خدا باشد و یکی از وظایف مدیران نیز باید پرداختن به این امور باشد.
وی با اشاره دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث آتش به اختیار در جمع استادان دانشگاه و دانشجویان، افزود: با نگاه اجمالی در این زمینه به این نتیجه می رسیم که باید احساس مسئولیت داشته باشیم ‌و در انجام کارها نباید منتظر دیگران باشیم.
وی با بیان این که نباید در مسایل فرهنگی کم کار بود و یا احساس خستگی کرد، گفت: با توجه به هجمه فرهنگی فراوانی که نسبت به انقلاب وجود دارد، اگر فرهنگ مسئولیت پذیری و کار برای رضای خدا در جامعه نهادینه شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور برطرف می شود.
امام جمعه موقت قصرشیرین بیان کرد: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، هر شخصی باید در محیط کار خود احساس مسئولیت کند و برای تحقق خواسته های مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند.
حجت الاسلام شامحمدی در ادامه با اشاره به 12 تیر سالروز حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: این حادثه نقض حقوق بشر آمریکایی را بیش از پیش در جهان افشا کرد.
وی با اشاره به کشتار انسان های بیگناه در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و پاکستان توسط مدافعان دروغین حقوق بشر آمریکایی، افزود: استکبار امروز از حقوق بشر استفاده ابزاری می کند و امت اسلامی باید با انسجام و وحدت، در برابر زیاده خواهی های آنان ایستادگی کنند.
وی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، نسبت به تاسی ورزشکاران از سیره و منش امام علی (ع) و اقتدا به ایشان در امر ورزش تاکید کرد.
7079/3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.