به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک فقره خودکشی در یکی از روستاهای این شهرستان عوامل گشت کلانتری به محل اعزام شد.
وی ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند مردی حدود 67 ساله به علت اصابت گلوله از ناحیه قفسه سینه و شکم بر روی تخت محل نگهبانی فوت کرده است.
وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس و بنا به اظهارات همسر مقتول، خودکشی مقتول با اسلحه شکاری به نظر می رسید.
وی اضافه کرد: با بازسازی مجدد صحنه تیر خوردگی، کارآگاهان پلیس آگاهی به موضوع خودکشی مشکوک و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: با تلاش و پیگیری سریع ماموران پلیس آگاهی تنها مظنون این حادثه که همسر مقتول بود برای بازجوئی به پلیس آگاهی احضار و در کمتر از 24 ساعت با پرده برداشتن از جنایتی هولناک به قتل همسر خود اقرار کرد.
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب تصریح کرد: قاتل 65 ساله اختلاف خانوادگی را دلیل قتل همسر خود اعلام کرد و گفت: روز قبل از جنایت همسرم با فرو کردن سرم در حوض آب قصد خفه کردن من را داشت که از دست وی فرار کردم و شب حادثه وقتی همسرم در اتاق محل نگهبانی خواب بود اسلحه را از پشت سر وی بلند کردم و با شلیک گلوله به طرف سینه و شکم وی را به قتل رساندم.
سرهنگ سرتیپ نیا در پایان افزود: قاتل پس از تکمیل شدن پرونده در اجرای دستور مقام قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
شهرستان اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.