به گزارش خبرنگار ایرنا، بیژن کردستانی روز شنبه در نشستی خبری که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این مجتمع قرار است در زمینی به مساحت پنج هکتار احداث شود که با راه اندازی آن در صنعت مبلمان استان تحولی عظیم پدید خواهد آمد.
وی افزود: هم اکنون همدان که همجوار استان کرمانشاه است با توجه به صنعت مبلمان توانسته نزدیک به 10 هزار شغل ایجاد کند اما متاسفانه ما در سال های اخیر از این موضوع غافل ماندیم.
کردستانی یادآوری کرد: در صورت احداث مجتمع تولید مبلمان، علاوه بر رفع نیازهای استان می توانیم نیاز استان های ایلام و همدان را مرتفع و حتی به کشور عراق نیز صادرات داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه در ادامه از وجود 21 شهرک و ناحیه صنعتی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این شهرک ها و نواحی در زمینی به مساحت 2 هزار و 318 هکتار احداث شده اند.
وی خاطرنشان کرد: اقدام خوبی که سال گذشته با کمک استاندار کرمانشاه در شهرک های صنعتی استان انجام شد، اختصاص 170 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت زیرساخت های آن بود، اعتباری که به اندازه پنج سال گذشته بوده است.
کردستانی همچنین با اشاره به توجه خاص به شهرک صنعتی زاگرس برای جذب سرمایه گذار گفت: سال گذشته قیمت واگذاری هرمتر مربع از 580 هزار ریال به 280 هزار ریال در این شهرک کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه افزود: یکی دیگر از اقدام های صورت گرفته برای جذب سرمایه گذار در شهرک صنعتی زاگرس که بسیار هم به شهر کرمانشاه نزدیک است، برخورداری سرمایه گذاران از معافیت مالیاتی 13 ساله بوده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقدام های صورت گرفته شاهد رونق بیشتری در شهرک های صنعتی استان طی سال جاری باشیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.