مهدی محمدی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا، اظهارداشت: این تیم پزشکی که از روز جمعه فعالیت خود را در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز کرده است، روز شنبه این تعداد عمل جراحی را انجام داد که در کشور بی سابقه است.
وی اظهار کرد: این تیم روز پیش از آن نیز 15 نفر را مورد عمل جراحی قرار داده بود.
به گفته محمدی، 900 نفر برای معاینه شدن توسط این تیم پزشکی نوبت گرفته اند که تاکنون 450 نفر از آنها توسط پزشکان تیم معانیه شده اند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن اشاره به اینکه این تیم جراحی برای نخستین بار به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: این گروه که سرپرستی آن بر عهده دکتر عبدالجلیل کلانترهرمزی است در مدت 6 روز به صورت رایگان به انجام جراحی می پردازد.
محمدی افزود: این گروه توسط دانشگاه علوم پزشکی به استان دعوت شده و قرار است در مدت حضور خود افرادی را که ثبت نام می کنند، مورد معاینه و جراحی قرار دهد.
وی اعلام کرد: ظرفیت کامل اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه در اختیار این تیم جراحی قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه این تیم جراحی تنها افرادی را که نیاز به جراحی شکاف لب و کام و ناهنجاری های مادرزادی سر و صورت باشند ویزیت می کنند، اظهار کرد: براساس اعلام سرپرست گروه، همه افراد از نوزاد تا مسن توسط گروه مورد معاینه و جراحی قرار خواهند گرفت.
استاندار کرمانشاه شنبه شب از اعضای این گروه با هدا لوح در مهانسرای استانداری تقدیر کرد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.