به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن موحد روز یکشنبه در جلسه هماهنگی همایش بین المللی 'زیرسایه خورشید' که با حضور نمایندگان آستان قدس رضوی در شهرستان های استان کرمانشاه در سرسرای بانک انصار کرمانشاه برگزار شد، حرکت کاروان های رضوی را یک حرکت جهادی مشتاقان زیارت امام رضا (ع) در راستای خدمت به محرومان به ویژه روستاییان برشمرد.
وی کاروان های رضوی را متشکل از خادمان بارگاه امام رضا (ع) به همراه پرچم آستان قدس رضوی دانست که به عنوان سفیران نور در اکثر شهرهای کشور همایش باشکوه زیرسایه خورشید را برگزار خواهند کرد.
وی گفت: کاروان رضوی آستان قدس در قالب 2 گروه از خادمان مرقد امام رضا (ع) از سوم مرداد ماه سال جاری به مدت 10 روز در بیش از 200 نقطه استان کرمانشاه برای دیدار با مردم حضور پیدا خواهند کرد.
موحد در ادامه گفت: نمایندگان آستان قدس رضوی در شهرستان ها نیز کمیته های دیدار با محرومان، جمع آوری نذورات خیران امام رضا (ع)، ثبت نام زوار اولی امام رضا (ع) و کمیته سلامت و درمان تشکیل می دهند.
او با بیان اینکه امام رضا (ع) به همه اقشار و سلایق جامعه تعلق دارد و گفت: حرمت و قداست امام رضا (ع) بسیار بزرگتر از دست آویزهای کوچک سیاسی است.
همایش بین المللی زیر سایه خوشید به همت موسسه فرهنگی مهدی موعد آستان قدس رضوی چند سالی است همزمان با دهه کرامت در قالب جشن های بسیار باشکوه به منظور کمک به محرومان در نقاط مختلف کشور و جهان برگزار می شود.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.