محمد سهراب بیگ روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماندانا میرزاده و هیوا افضلی قایقرانان کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند.
وی ادامه داد: میرزاده در بخش کایاک و افضلی نیز در بخش کانوکانادایی برای کشورمان در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا که اواخر شهریور امسال برگزار می شود، پارو خواهند زد.
سهراب بیگ ادامه داد: علاوه بر این رقابت ها، مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی نیز در پیش است و احتمال اینکه میرزاده و افضلی به آن مسابقات نیز اعزام شوند، زیاد است.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه یادآوری کرد: به منظور آمادگی بیشتر ملی پوشان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، چهاردهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آب های آرام بانوان از امروز (10 تیر) آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: این اردوی 20 روزه تا 30 تیر و در دریاچه آزادی تهران با حضور ملی پوشان آب های آرام ایران برگزار می شود.
سهراب بیگ در پایان از سونیا نوری زاد به عنوان سرمربی و فاطمه مجللی به عنوان مربی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران یاد کرد.
هم اکنون بیش از 145 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات قایقرانی کرمانشاه به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند و این هیات با داشتن بیش از 15 ملی پوش در رشته های مختلف قایقرانی یکی از قطب های کشور به شمار می رود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.