به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه کرمانشاه، با اشاره به روز صنعت و معدن و گفت: اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه اصلی کار وزارت صنعت، معدن و تجارت ما باشد.
وی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: این تحریم ها اصلا مهم نیستند زیرا آنها زمانی که کار به جایی نبرند دست به تحریم می زنند.
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: دولت باید اقتصاد مقاومتی را در سرلوحه کار خود قرار دهد و همواره به فکر تقویت بنیه های اقتصاد داخلی باشیم.
آیت الله علما تاکید کرد: باید رسیدگی به کار مردم را تسریع کنیم تا به دستگاه های اجرایی اعتماد کنند.
وی با بیان اینکه اگر جلوی راه مردم سنگ اندازی شود، نمی توان به اقتصاد مقاومتی دست پیدا کرد، گفت: باید قوانین دست و پا گیر را حذف کنیم تا مردم بتوانند اقتصاد مقاومتی را به خوبی عملی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: نباید از تحریم های دشمن هراس داشت، زیرا این تحریم ها در بسیاری از بخش ها باعث پیشرفت ایران اسلامی شده است.
آیت الله علما با یادآوری حمله ناو امریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی گفت: آنان که خود را مدعی حقوق بشر می دانند به کسی که جان مردم بی گناه را در هواپیمای مسافری گرفت، مدال افتخار دادند.
وی افزود: حقوق بشر آمریکایی القاعده، طالبان، داعش و منافقین را درست کرد که خون های بسیاری در جهان ریختند.
امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینگه باید نگاه دولتی ها در کابینه دوازدهم اقتصاد مقاومتی باشد، گفت: نگاه دولت آینده باید به تولید و اشتغال باشد؛ ما حدود 13 میلیون جوان بیکار در کشور داریم که نیاز به اشتغال دارند.
وی اضافه کرد: دولت و ملت باید همه به فرمان رهبری عمل کنند تا دشمنان نتوانند به انقلاب اسلامی ما آسیب بزنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه عنوان کرد: تنها کسی که می تواند انسان را هدایت و رهبری کند، خداوند تبارک و تعالی است که ما را به سمت صراط مستقیم هدایت می کند.
امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: قدرت و ثروت زمانی ارزشمند است که انسان از صراط مستقیم جدا نشود و پیرو خط پیامبر باشد.
آیت الله علما، انسان را موجودی پیچیده عنوان کرد و گفت: حقیقت انسان همچون لیالی قدر است؛ ما باید لیالی قدر و رمضان را در وجود خود پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه تمام اسلام از اول تا آخر ما را به رشد و تعالی دعوت می کند، اظهار داشت: تنها در زمانی نجات پیدا می کنیم که با تمام وجود راه هدایت را دنبال کنیم.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.