علی شمشیری در گفتگو با ایرنا، اظهار داشت: این همایش به منظور تشویق خانواده ها برای پرداختن به ورزش و مبارزه با اعتیاد برگزار شد.
وی افزود: در این همایش که مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت جمعی از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس هم حضور داشتند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: نخستین همایش پیاده روی خانوادگی به همت سپاه نبی اکرم (ص)، بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانک رسالت و شهرداری کرمانشاه برگزار شد.
شمشیری با اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر در استان کرمانشاه گفت: در این هفته در 10 نقطه آلوده و جرم خیر استان همایش ورزشی برگزار خواهد شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در ادامه عنوان کرد:‌ 65 درصد بزهکاری ها، 55 درصد طلاق ها، 30 درصد کودک آزاری ها، 35 درصد قتل های عمد، 23 درصد نزاع ها، 20 درصد جرائم منکرانی و 10 درصد جرائم مالی در استان ناشی از معضل اعتیاد است.
شمشیری در باره ظرفیت محدود تنها مرکز ماده 16(ترک اعتیاد اجباری) استان عنوان کرد: ظرفیت این مرکز سال گذشته 100 نفر بود اما امسال با افزایش 150 نفری به 250 نفر رسیده با این حال استان کرمانشاه نیازمند ظرفیتی حدود 500 تا 600 نفر است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از ورود سپاه پاسداران با محوریت بسیج مستضعفان کشور به حوزه مبارزه با اعتیاد خبر داد و گفت: این کار در استان در 11 محله آلوده از جمله آقاجان، مهدیه، حکمت آباد، دولت آباد، باغ ابریشم و دهستان بوژان در شهر کرمانشاه و سه نقطه در اسلام آبادغرب و هرسین با تخصیص هزار و 100 میلیون ریالی اعتبار صورت می گیرد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.