به گزارش ایرنا، شریف خسروی روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی، بر تسریع در معرفی و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک تاکید کرد.
وی اظهار کرد: هم بانک عامل یعنی رفاه و هم سه دستگاه مرتبط صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری باید نهایت اهتمام خود را برای تسریع در معرفی طرح ها و پرداخت این تسهیلات بکار گیرند.
وی اضافه کرد: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد می باشد لذا با توجه به مشکل بیکاری در استان تسریع در پرداخت آن به متقاضیان ضروری است.
وی بیان داشت: این تسهیلات به کسانی که به دنبال ایجاد شغل خانگی هستند، پرداخت می شود لذا دستگاه های مرتبط در معرفی طرح ها به بانک و همچنین بانک عامل یعنی رفاه در پرداخت تلاش های خود را افزایش دهند تا تسهیلات به موقع در استان جذب شود.
خسروی تاکید کرد: بخشی از این تسهیلات به دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد، بهزیستی و سازمان زندان ها اختصاص یافته که مسئولان این دستگاه ها نیز باید در اجرای معرفی طرح ها به بانک تلاش و جدیت خود را افزایش دهند لذا اگر ظرف یک هفته نتوانند تسهیلات را جذب کنند این تسهیلات به دیگر دستگاه ها اختصاص پیدا خواهد کرد.
وی گفت: دستگاه های مرتبط موظف هستند تا ضمن بررسی صلاحیت متقاضیان حداکثر تا یک هفته نسبت به معرفی 10 درصد سهیمه بیش از اعلام شده متقاضیان واجدالشرایط به بانک رفاه اقدام کنند و بانک هم موظف است که در چارچوب توافق نامه نسبت به ارائه تسهیلات اقدام نماید.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیشترین نرخ بیکاری (22 درصد) در کشور است.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.