به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادری قادری روز چهارشنبه به هنگام بازدید از شورای حل اختلاف و زندان پاوه که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد، تفکیک قوا را در جمهوری اسلامی از افتخارات نظام اسلامی دانست.
وی با بیان اینکه این قوا در انجام امور به هم مرتبط هستند، افزود: تا زمانی که قوا سه گانه با هم افزایی و در کنار یکدیگر حرکت کنند مسیر اعتلای نظام اسلامی هموار و پیشرفت حاصل می شود.
ماموستا قادری افزود: قوه قضائیه در ایجاد امنیت که امروز حرف اول تمامی جوامع است نقش مهم و حائز اهمیتی دارد و مهمترین مسئولیت در ایجاد امنیت به قوه قضائیه بر می گردد.
امام جمعه پاوه اظهار کرد: اگر امروز در کشورمان نعمت امنیت را داریم و همه آن را مشاهده می کنیم ناشی از لطف پروردگار، حضور و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و زحمات و درایت قضات در دادگاهها و حتی اعضای شوراهای اختلاف است.
ماموستا قادری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بخصوص شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه از تلاش و زحمات قضات و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف قدردانی کرد.
وی با اشاره به ارتباط مستمر کارکنان دادگستری و شورای حل اختلاف با مردم گفت: اعضای این شورا باید رفتار و اخلاق اسلامی را سرلوحه امور کاری خود قرار دهند.
به هنگام این بازدید رئیس دادگستری پاوه گفت: هم اکنون شش شعبه شورای حل اختلاف در شهر و روستای شهرستان مشغول خدمت رسانی به مردم در شهر و روستا هستند.
دکتر تاری وردی با قدردانی از زحمات اعضای شورای اختلاف از آنان خواست تا به جای کمیت و تعداد پرونده ها به کیفیت و محتوای پرونده ها توجه داشته باشند.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار: محمد هادی زامیاد ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.