به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد مهری روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از اعضای حزب جمهوری اسلامی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد غدیر کرمانشاه برگزار شد، افزود: شهید بهشتی شخصی جامع، مجتهد، فقیه، فیلسوف، سیاستمدار، اقتصاددان و انقلابی بود.
وی با بیان اینکه نباید شخصیت، تفکر و اندیشه شهید بهشتی در روز هفتم تیر ماه محصور بماند، جرم شهید بهشتی، مطهری، رجایی، باهنر و بسیاری دیگر از شهدا انقلاب اسلامی که در دهه 60 توسط ضد انقلاب و منافقان به شهادت رسیدند تمسک به اسلام ناب محمدی و ایستادگی در مقابل اسلام آمریکایی و التقاطی بود.
حجت الاسلام مهری اظهار داشت: دهه 60 دهه ترور و جنگ باید به خوبی برای نسل جوان و جامعه مورد تحلیل و تبیین قرار گیرد تا مظلومیت انقلاب اسلامی در این برهه برای همگان روشن شود.
او گفت: به اعتراف بسیاری از متفکران بزرگ سیاسی، اجتماعی جهان؛ انقلاب اسلامی بزرگترین تحول سیاسی اجتماعی در نیمه دوم قرن بیستم در جهان بود و در این راستا دشمنان اسلام برای نابودی انقلاب اسلامی دست به انواع مکر و توطئه زدند.
مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کرمانشاه، دهه 60 را دستآورد بزرگ برای نظام مقدس جهموری اسلامی دانست و گفت: در دهه 60 انواع و اقسام ظلم، ترور، فتنه و تفرقه و جنگ بر انقلاب اسلامی تحمیل شد که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با پیروزی از آن سر بر آورد.
وی در ادامه با بیان اینکه نباید دستآورده های دهه 60 نظام را تحریف کرد، گفت: مهم ترین ویژگی که انقلاب اسلامی از انواع مکر، فتنه و جنگ مصون نگه داشت تبعیت محض مردم از ولایت فقیه بود.
حجت الاسلام مهری با بیان اینکه مردم باید دشمن شناس باشند، گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری، ایستادگی و سازش ناپذیری در مقابل خواست دشمنان اسلام، کلید پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر در غرب ایران واقع شده است.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.