علیرضا محبی زنگنه روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سارا شیربیگی و مهسا نظری 2 فوتسالیست کرمانشاهی هستند که در تیم ملی بزرگسالان ایران خضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا در رشته های مختلف شهریور امسال به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد.
محبی زنگنه خاطرنشان کرد: در همین راستا اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان ایران قرار است از روز 9 تیر آغاز و تا چهاردهم همین ماه ادامه پیدا کند.
رئیس هیات فوتبال کرمانشاه با بیان اینکه این اردو در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود، از فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران یاد کرد.
وی در ادامه از وجود بیش از 10 هزار و 560 ورزشکار بیمه شده زیرنظر هیات فوتبال استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در بین هیات های ورزشی از این نظر رتبه نخست را داریم.
محبی همچنین با اشاره به اینکه تیم های فوتبال کرمانشاه در هر 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف طی سال گذشته سه مقام اولی و 2 مقام دومی کسب کرده اند، اظهار کرد: از نظر کسب مقام نخست هیات فوتبال رتبه سوم را در بین تمامی هیات های ورزشی استان داراست.
رئیس هیات فوتبال کرمانشاه در ادامه از عضویت 18 نفر- بار طی سال گذشته در تیم های ملی فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان خبر داد و گفت: این مقدار عضویت نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد نشان می دهد.
وی در پایان با بیان اینکه در سال گذشته 6 دوره علمی و آموزشی ویژه مربیان آقا و 2 دوره ویژه بانوان تشکیل شده است، گفت: همچنین در این سال هشت دوره علمی و آموزشی ویژه داوران آقا و 6 دوره ویژه داوران خانم برگزار شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.