به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز عید فطر گفت: عصر کنونی به واقع عصر فتنه های متعددی است که در دنیای پیرامون ما وجود دارد و در این برنامه ریزی شیطانی دشمنان برای کشور ما هم خواب های عجیبی دیده اند.
وی اظهار کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خواب های شیطانی و توطئه های فراوان و متعددی را برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دیده و برنامه ریزی کرده اند.
وی افزود: البته تمامی این توطئه ها با لطف پروردگار، هوشیاری مردم، درایت و تدبیر حکیمانه رهبری و هوشیاری و وحدت علمای شیعه و سنی و در کنار هم بودن ملت خنثی و نقش برآب شده است.
ماموستا قادری افزود: امروز هم ما می توانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم به شرطی که با هم صداقت داشته باشیم، به هم اعتماد و باور قلبی داشته باشیم و هوشیار باشیم.
امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه افق، چشم انداز و آینده ای مبهم برای مسلمانان، جهان اسلام، خاورمیانه، خلیج فارس و کشور خودمان متصور است لذا باید بسیار هوشیار باشیم.
وی افزود: امروز استکبار و ایادی آن به حد و اندازه ای سایه ترس و وحشت را بر کشورهای عربی انداخته اند که به طور کلی اسرائیل و مشکلات خودشان را فراموش کرده و فقط اسلحه و تجهیزات نظامی خریداری می کنند.
ماموستا قادری افزود: کشورهای قدرتمند غربی و در رأس آنها امریکا با گسترش و ترویج این ایده و فکر تمامی تجهیزات نظامی مانده در انبارهای خود را به این کشورها فروخته و سرمایه های ملی آنان را به غارت می برند.
امام جمعه پاوه تصریح کرد: امریکا و کشورهای غربی با گسترش سایه ترس و وحشت در کشورهای عربی ضمن فروش تسلیحات نظامی خود به آنها هر روز با استقرار نیروهای نظامی در این کشورها آنها را به پادگانهای نظامی خود تبدیل کرده اند.
وی در بخش اول خطبه های نماز عید فطر به درس هایی که مردم مسلمان و روزه دار در مدرسه رمضان فرا می گیرند اشاره کرد و گفت: این دروس موجب تحول درونی و بیرونی شگرفی خواهد شد.
ماموستا قادری به درسهایی که در رمضان فرا گرفته ایم و بعد از رمضان باید پس دهیم اشاره کرد و گفت: یکی از این درس ها، درس تقوا بود و ناظر دانستن خداوند بر اعمال، گفتار و کردارمان بود.
وی افزود: درس دوم مدرسه رمضان طنین انداز کردن الله اکبر و شکر الهی به خاطر تمامی نعمت هایی که به ما ارزانی کرده است.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار: محمدهادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.