به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ رضا شیرزادی اعلام کرد: پس از اجرای طرح تعقیب و مراقبت شخص مورد نظر سوار بر یک خودروی سمند در اطراف میدان نیایش مشاهده شد و ماموران گشت فوریت های پلیسی 110 به منظور توقیف وی وارد عمل شدند، اما متهم بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران گشت فوریت سرانجام با استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهم را دستگیر و پس از بازرسی از خودروی وی مقدار یک کیلو و 475 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند.
سرهنگ شیرزادی توضیح داد: متهم دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: از تمام توان خود به منظور برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر استفاده خواهیم کرد.

**کاهش 35 درصدی وقوع سرقت در شهرستان سنقر
جانشین انتظامی شهرستان سنقر از کاهش 35 درصدی وقوع سرقت و افزایش 37 درصدی دستگیری سارقان طی سه ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
سرهنگ غضبان احمدی فرد اظهار کرد: پلیس شهرستان با تلاش شبانه روزی در چارچوب قانون با همکاری و همراهی مردم و دیگر مسئولان ادارات، تلاش می کند تا امنیت مطلوب و پایدار را برای شهروندان به ارمغان آورد و در این راه از هیچ گونه اقدامی دریغ نمی کند.
وی افزود: بر همین اساس با اقدام های کنترلی پلیس، پیگیری و حمایت های دستگاه قضا، هم افزایی و همکاری مردم، سپاه، بسیج و سایر ادارات دولتی طی سه ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، وقوع سرقت 35 درصد کاهش داشت، همچنین میزان کشفیات سرقت طی مدت مذکور 53 درصد و دستگیری سارقان 37 درصد افزایش پیدا کرد.
این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در این مدت 640 هزار نخ سیگار قاچاق و چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، 109 خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ احمدی فرد از همکاری همه اقشار مختلف با پلیس تقدیر کرد و گفت: شهروندان موارد مشکوک را از طریق تلفن و یا پیامک 110 به صورت شبانه روزی به پلیس گزارش دهند.

**کشف 30 فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل داخل خودرو
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف 30 فقره سرقت و دستگیری 12 نفر سارق در نتیجه اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل داخل خودرو خبر داد.
سرهنگ محمدرضا امیری گفت: در اجرای دستورالعمل ابلاغی پلیس آگاهی ناجا، طرح مذکور در قالب طرح استانی با تدوین دستورالعمل مربوطه و تعیین وظایف هریک از یگانهای اجرایی به مدت یک روز در سطح انتظامی استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی، این طرح در سطح استان اجرا و منجر به کشف 28 فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو، یک دستگاه خودروی مسروقه، یک فقره سرقت احشام، دستگیری هشت سارق لوازم و محتویات داخل خودرو، 2 نفر سارق خودرو و 2 نفر سارق احشام شد.

**کشف 12 فقره سرقت در اسلام آبادغرب
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف 12 فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و دستگیری سه متهم در این زمینه خبر داد.
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، احشام و محتویات داخل خودرو در شهر اسلام آبادغرب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: پلیس شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر متهم در این زمینه شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به هشت فقره سرقت سیم برق، دو فقره سرقت محتویات داخل خودرو و دو فقره سرقت 20 راس احشام اقرار کردند، لذا ضمن بازسازی صحنه های سرقت، یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر و بخشی از اموال مسروقه نیز از وی کشف شد.
سرهنگ سرتیپ نیا گفت: متهمان این پرونده در اجرای دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه مناسب جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارند.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.