به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگاور اظهار کرد: حمله موشکی ایران اسلامی به همت سپاه پاسداران به مواضع داعش حق کشور ما در پاسخ به حملات تروریستی در تهران بود.
وی با تأکید بر اینکه حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش پاسخی محکم به گستاخی تروریست‌ها در تهران بود، تصریح کرد: باید به آن‌ها نشان داده می‌شد که ایران اسلامی توان برخورد با تروریسم بین‌الملل را دارد.
وی در ادامه با قدردانی از حضور باشکوه مردم کنگاور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس نماد قدرت نمایی امت اسلامی در برابر استکبار جهانی و حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین است و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نشان از نگرش و نگاه عمیق امام خمینی (ره) در ارتباط با دنیای اسلام دارد .
وی افزود: در واقع این روز به عنوان چراغ راهنمای مسلمانان در بخش فعالیت های سیاسی است و امام خمینی (ره) با زیرکی و باهوشی خود چنین مناسبت ارزشمندی را که همان مبارزه با استکبار جهانی است رقم زدند.
امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه سند 2030 در شان جمهوری اسلامی نبود، گفت: این سند‌ نباید در ایران عزیز اجرا شود.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری طی سخنانی خیلی صریح دستور توقف این سند را دادند و باید بدانیم اینجا ایران اسلامی بوده و اصل استقلال فرهنگی برای ما مهم است.
خطیب جمعه کنگاور با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر به عزم همگانی نیاز دارد و این مهم باید به دغدغه تمامی مردم و مسئولان تبدیل شود.
وی تصریح کرد: باید توجه داشت، هیچ فرد و خانواده ای از آسیب های مواد مخدر مصون نیست و ممکن است هر یک از افراد در مکان و زمانی به این مواد آلوده شوند.
ایوبی اظهار کرد: مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد پروسه ای زمان بر است که اگر سعه صدر لازم در مدیران و مسئولان وجود نداشته باشد، به طور قطع نتیجه مطلوب نیز در مبارزه با اعتیاد حاصل نمی شود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.