به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ساعت 11 ظهر امروز (2 تیر) از مقابل مسجد معتضدی آغاز شد.
مردم همیشه در صحنه کرمانشاه در حالی که تصاویر امام (ره)، مقام معظم رهبری و همچنین پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از سران استکباری را حمل می کنند در حال حرکت به سمت مسجد جامع هستند.
راهپیمایان روز قدس در کرمانشاه با سر دادن شعارهایی خواهان پایان اشغالگری در سرزمین اسلامی فلسطین و آزادی قدس شریف هستند.
شعارهای 'مرگ بر اسراییل' ، 'مرگ بر آمریکا ' ، ' اسراییل عدوالله ' و ' آمریکا عدوالله ' از اصلی ترین شعارهای مردم کرمانشاه در محکومیت جنایات استکبار جهانی در فلسطین به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است.
هوای بسیار گرم کرمانشاه نیز مانع از حضور پرشور مردم روزه دار این شهر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بخصوص ساکنان نوار غزه و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشده است.
طبق مشاهدات هر لحظه بر جمعیت حاضران در مراسم راهپیمایی در شهر کرمانشاه افزوده می شود و مردم منسجم تر از قبل به نفع مردم فلسطین شعار می دهند.
پیش از آغاز رسمی شروع راهپیمایی، دسته دسته با حضور در خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی به سمت مکان های تعیین شده در حرکت بودند تا با پیوستن به خیل جمعیت رهایی قدس شریف را فریاد بزنند.
براساس گزارش های ارسالی خبرنگاران ایرنا از دیگر شهرها و بخش های استان کرمانشاه، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم در سراسر استان جریان دارد.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 80 نقطه از استان کرمانشاه هم اکنون در حال برگزاری است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.