به گزارش خبرنگار ایرنا، سلمان محمدی روز چهارشنبه در نشست برنامه ریزی اعزام تیم های منتخب به مسابقات قهرمانی مدارس کشور اظهار کرد: از مجموع دانش آموزان اعزامی به مسابقات ورزشی کشوری، 259 نفر آن ها را دانش آموزان پسر و 235 نفر را نیز دانش آموزان دختر تشکیل می دهند.
وی افزود: این نفرات در قالب 13 رشته و 55 تیم ورزشی در دوره های مختلف تحصیلی به نمایندگی از دانش آموزان استان به رقابت های قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
محمدی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در استان های مختلف از جمله چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی، آذربایجان غربی، فارس، خراسان رضوی، قزوین، رامسر، لرستان و کردستان برگزار می شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچنین در خصوص زمان برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی نیز گفت: این رقابت ها در رشته های مختلف از 15 تیر آغاز و تا پایان مرداد ادامه می یابد.
وی یادآوری کرد: مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس استان کرمانشاه در سال تحصیلی 96-95 همسو با برنامه های فدراسیون ورزش دانش آموزی به صورت مدرسه و کانون قهرمان برگزار شد و دانش آموزان تیم های منتخب هم اکنون زیرنظر مربیان خود در اردوهای آمادگی به سر می برند.
محمدی با تاکید بر اینکه تربیت بدنی و ورزش نقش کلیدی در کشف استعداد ورزشی و پرورشی دانش آموزان دارد، گفت: ارتقای سطح کمی و کیفی برگزاری مسابقات و جشنواره های فرهنگی ورزشی دانش آموزان می تواند محیطی مناسبی برای رشد ابعاد مختلف اجتماعی، جسمانی، اخلاقی و ... دانش آموزان را فراهم کند.
وی در پایان اظهار داشت: اقدام ها و تمهیدات لازم برای اعزام 494 دانش آموز ورزشکار کرمانشاهی به به مسابقات کشوری انجام شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.