به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد ناظمی، احسان طهماسبی، رضا مرادی و پژمان وحیدی پور ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات جهانی کارگران در لتونی بودند.
در این رقابت ها مهرداد ناظمی در رشته دو و میدانی خوش درخشید و با کسب سه مدال طلا به عنوان ستاره این رشته از مسابقات را کسب کرد.
وی توانست در ماده های پرتاب چکش، پرتاب دیسک و پرتاب وزنه بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش گذشته و بر سکوی قهرمانی قرار گیرد.
همچنین احسان طهماسبی دیگر ورزشکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات دو و میدانی نیز یک طلا و یک نقره برای کاروان ورزشی کشور بدست آورد.
وی در ماده دو 400 متر سرعت مدال طلا را به گردن آویخت و در ماده دو 4 در 400 متر نیز به مدال نقره دست یافت.
رضا مرادی نیز در رشته رزمی او-اسپرت توانست با شکست تمام رقبای خود مقتدرانه بر سکوی قهرمانی قرار گیرد و مدال طلا را به گردن بیاویزد.
همچنین پژمان وحیدی پور دیگر رزمی کار رشته او-اسپرت نیز تنها با قبول یک شکست مدال برنز را تصاحب کرد تا عملکرد درخشان ورزشکاران اعزامی کرمانشاه را کامل کرده باشد.
داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه پس از این موفقیت، ضمن تبریک به جامعه ورزشی به ویژه ورزش کارگری استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران اعزامی به رقابت های جهانی کارگران نمایندگان جامعه کار، تلاش و تعاون استان و ایران بودند که با غیرت و توان خود برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
وی یادآوری کرد: استعدادهای بسیار خوب و نهفته ای در بین جامعه کارگری وجود دارد که باید آن ها را پرورش داد و با ایجاد انگیزه زمینه موفقیت آن ها را فراهم کرد.
یاوری ادامه داد: افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانشاهی در حالی است که سرانه ورزش کارگری استان کرمانشاه به مراتب از سرانه ورزشی استانهای برخوردار کمتر است و این نشانه غیرت و سلامت کارگران کرمانشاهی است.
ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات جهانی کارگران شب گذشته از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شدند.
کاروان ورزشی کارگران ایران در پنجمین دوره رقابت های جهانی ورزش های کارگری که از 23 تا 29 خرداد در لتونی برگزار گردید موفق به کسب 64 مدال (36طلا، 14نقره و 14برنز ) شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.