حجت الاسلام اسماعیل قبادی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در همگی این مساجد نماز اقامه و سایر برنامه های ویژه شب های قدر برگزار می شود.
وی ادامه داد: به جز اقامه سه روز نماز قضا، شاهد تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی نیز در مساجد سطح استان که برنامه های ویژه شب های قدر دارند نیز خواهیم بود.
حجت الاسلام قبادی یادآوری کرد: مراسم شب های احیا در چهار مسجد شهر کرمانشاه شامل مسجد جامع، مسجد حاج شهبازخان، مسجد آیت ‌الله بروجردی و مسجد النبی (ص) به صورت ویژه برگزار خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مساجد سطح استان از ساعت 23 تا 2 بامداد مجاز هستند که صدای بلندگو را در خارج از فضای صحن پخش کنند.
وی گفت: به متولیان مساجد استان توصیه و تاکید شده تا پس از ساعت 2 بامداد بلندگوی مساجد را بگونه ای تنظیم کنند که صدای آن برای همسایگان ایجاد مزاحمت نکند.
حجت الاسلام قبادی در پایان اظهار کرد: شب های قدر بسیار پرفضیلت است که در آن سرنوشت یک سال آینده ما رقم می خورد و خوشا به حال آن هایی که بهترین استفاده را از این شب ها می برند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.