به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف شاه حسینی روز سه شنبه در سومین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات معاونت سیاسی، امنیتی استانداری، آسیب های اجتماعی را مقوله ای فرابخشی دانست و تاکید کرد که این آسیب ها باید با تشریک مساعی و هم افزایی تمام دستگاه های بخش دولتی و استفاده از ظرفیت های بخش غیردولتی کنترل و کاهش یابد.
وی با بیان اینکه مسایلی مانند بیکاری، اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی در اغلب استان های کشور به عنوان آسیب اجتماعی مطرح است، گفت: باید راهکارهای عملی کاهش این آسیب ها در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان تدوین شود و براساس آن در راستای مهار و کاهش این آسیب ها اقدام کنیم.
او بر فعالیت در راستای توسعه و ارتقای شاخص های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی توسط 2 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی تاکید کرد و افزود: این ادارات برنامه های خود را در محورهای تخصصی حوزه فعالیتشان ارائه دهند تا براساس آنها حرکت کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه این جلسه از دستگاه های عضو کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان خواست از فعالیت سازمان های مردم نهاد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی حمایت کنند و زمینه را برای فعالیت این سازمان ها در استان فراهم نمایند.
شاه حسینی بر اجتناب و دوری از فعالیت های سطحی و کلیشه ای در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جامعه برای کاهش آسیب های اجتماعی بهره ببریم.
او بر امید آفرینی و ایجاد فضای شادی و نشاط در استان نیز تاکید کرد و گفت: بازگویی آمار و ارقام آسیب های اجتماعی استان کمکی به رفع مشکل نمی کند بلکه همه باید برای یافتن راهکارهای لازم برای برون رفت از این وضعیت تلاش کنیم.
در ادامه این جلسه اعضای کارگروه راهکارها و پیشنهادهای خود را در ارتباط با آسیب های اجتماعی استان ارائه کردند.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.