به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز دوشنبه در نشست مرزداران و مسئولان پاوه با فرماندهی مرزبانی کشور که در ستاد هنگ مرزی این شهر برگزار شد، از شدت تأسف و ناراحتی مردم این شهرستان از حادثه تروریستی تهران خبر داد.
وی اظهار کرد: مزدوران و نوکران استکبار با تجاوز و بی ادبی به حرم امام بیش از هر کس مردم پاوه را متأثر کردند زیرا که حضرت امام (ره) در مرداد سال 58 که مردم پاوه در تنگنای دشمنان و مزدوران استکبار و تروریستهای آن ایام گرفتار بودند، با پیام رسا، مخلصانه و پدرانه باعث نجات پاوه شدند.
ماموستا قادری با بیان اینکه ما مردم پاوه هرگز و هیچ گاه این لطف و بزرگواری بنیانگذار جمهوری اسلامی را فراموش نخواهیم کرد و هر نوع بی ادبی از نظر ما بشدت محکوم است.
وی با بیان اینکه هر کردی داعش نیست و هر کردی هم که داعش شود، دیگر کرد نیست، افزود: در طول حیات ناپاک داعش در عراق کردهای اقلیم کردستان عراق در مبارزه با داعش بیش از 2 هزار شهید تقدیم کرده اند که گویای این ادعاست.
امام جمعه پاوه با استناد به احادیث نبوی به نقش و اهمیت 2 نعمت سلامت و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: متأسفانه انسان زمانی که در سایه این 2 نعمت زندگی می کند نسبت به آنها کم توجه است.
وی با اشاره به پیشینه تاریخی کردها و به ویژه مردم پاوه در مرزداری گفت: ما کردهای مرزدار امنیت را یک نعمت بزرگ الهی می دانیم برای حفظ و تقویت آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.
ماموستا قادری افزود: مردم پاوه و اورامانات همواره با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و برای ایجاد، حفظ و تقویت امنیت کشور از جان و مال خودمان می گذاریم.
وی تقدیم بیش از 640 شهید، 875 جانباز و داشتن بیش از چهار هزار رزمنده در شهرستان پاوه نشان دهنده همراهی مردم و عشق و علاقه مندی آنان به انقلاب و نظام و رهبری است.
وی با اشاره به عمر 38 ساله انقلاب اسلامی گفت: ما در این مدت در سایه قرآن کریم و تأثیرات این کلام آسمانی و ارشادهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و راهنمایی های مقام معظم رهبری حرکت کرده ایم و تا به امروز با اقتدار مانده ایم.
وی افزود: مردم ما در سایه قرآن و تأثیرات آن توانسته اند از خود و آرمانهایشان دفاع کنند وهمچنین حضور سبز مردم ایران در انتخابات امسال به جهانیان نشان داد که ما هستیم و خواهیم ماند.
در این مراسم از مرزبانان نمونه و مرزنشینان همراه مرزبانی با اهدای لوح قدردانی شد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار: محمد هادی زامیاد ** انتشار دهنده :علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.