بابک سلیمی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه توجه خوبی نسبت به رشته وزنه برداری دارد و امیدواریم با این حمایت ها بتوانیم در آینده نزدیک حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.
وی افزود: بزرگترین مشکل هیات وزنه برداری کرمانشاه مانند سایر هیات ها مشکلات مالی است به گونه ای که نتوانستیم رقابت های وزنه برداری غرب کشور را که در دستور کار قرار داده بودیم، برگزار کنیم.
سلیمی اضافه کرد: با توجه به بودجه ای که در اختیار هیات وزنه برداری استان گذاشته شده مجبوریم مسابقات استانی برگزار و بخش دیگری از برنامه ها را نیز فعلا متوقف کنیم..
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه یادآوری کرد: در رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور و در رده های سنی مختلف جزو تیم های برتر کشور محسوب می شویم و قطعا اگر امکانات و تجهزات بهتری در اختیار داشتیم نتایج کسب شده توسط ورزشکاران استان به مراتب بهتر بود.
وی گفت: کرمانشاه استعدادهای زیادی در وزنه برداری دارد ولی زمانی ساده ترین وسایل تمرینی در اختیار جوانان هیات قرار نمی گیرد آن ها نیز رفته رفته این رشته را کنار می گذارند و نمی توانیم برای آینده ورزشکار تربیت کنیم.
سلیمی افزود: در طول سه سال اخیر با وجود تنگناهای مالی اقداماتی نیز صورت گرفت از جمله اینکه پنج هیات شهرستانی را مجددا فعال و امکانات و تجهیزات اولیه را در اختیار آن ها قرار دادیم، ضمن اینکه هیات وزنه برداری شهرستان جوانرود نیز تاسیس شد.
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه همچنین در خصوص مهمترین اقدامات صورت گرفته در سال 95 نیز گفت: در سال گذشته موفق به برگزاری مسابقات انتخابی و قهرمانی استان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شده و نفرات برتر را به رقابت های قهرمانی کشور اعزام کردیم.
وی گفت: در مسابقات رده سنی 13، 14 و 15 سال به میزبانی ارومیه و مسابقات رده سنی 16 و 17 سال به میزبانی مراغه در جایگاه هفتم قرار گرفتیم و در رده سنی 18، 19 و 20 سال نیز که در کرج برگزار شد به مقام سوم دست یافتیم.
سلیمی یادآوری کرد: همچنین وزنه برداران بزرگسال استان نیز در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان خوزستان برگزار شد رده پنجم را به خود اختصاص دادند.
وی اظهار کرد: اکنون نزدیک به 220 ورزشکار زیر نظر هیات وزنه برداری فعالیت می کنند و همگی آن ها نیز بیمه شده هستند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.