به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ علیرضا مرزبانی اعلام کرد: ماموران کلانتری 22 ظفر پس از انجام اقدام های اطلاعاتی و تحت نظر گرفتن خرده فروشان مواد مخدر صنعتی با تلاش شبانه روزی و کنترل نامحسوس، از فعالیت یک لابراتوار تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در یکی از شهرک های حاشیه ای شهر کرمانشاه با خبر شدند و به سرعت انهدام آن را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: چند اکیپ از ماموران این کلانتری پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی وارد منزل متهم شده که وی با دیدن ماموران قصد معدوم کردن مواد پیش ساز مخدر صنعتی را داشت اما با واکنش سریع پلیس، نامبرده دستگیر شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس با انهدام این کارگاه یک نفر متهم را که در این زمینه فعالیت داشت دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی کرد.
سرهنگ مرزبانی یادآور شد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه از این کارگاه یک هزار و 300 گرم گرانول پیش ساز و تولید مواد مخدر صنعتی، پنج لیتر مایع پیش ساز، حدود 10 کیلوگرم ماده پبش ساز مواد مخدر، تعدادی بالن، بشر و وسایل آزمایشگاهی تهیه مواد مخدر صنعتی کشف کردند.
وی در پایان گفت: با استفاده از تمام ظرفیت خود با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر که کانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده اند برخورد قاطع خواهیم کرد و برای مبارزه با سوداگران مرگ برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.