فرامرز اکبری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقشه های شوم دشمن در ایجاد تفرقه بین گروه های مختلف مردم و مسلمانان شیعه و سنی، افزود: پیروزی و بقای نظام اسلامی از 22 بهمن سال 57 تاکنون در گروه وحدت گروه ها و اقوام مختلف کشورمان بوده است.
وی اظهار کرد: وحدت منبعث و خلق شده ادبیات اسلام و قرآن است که ضامن بقا، پیروزی و دوام اسلام شده است و تفرقه نیز عامل نابودی بنیان هر جامعه و خانمان سوز است.
وی گفت: تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر حفظ وحدت گروه های مختلف مردم با هر مذهب و قومیتی بوده است.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: دشمن تنها عامل رسیدن به مقاصد شوم خود و ضربه زدن به نظام اسلامی را ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت بین مذاهب مختلف اسلامی می داند و با هر ترفندی سعی در از بین برد اتحاد و انسجام ملت ما را دارد.
اکبری اضافه کرد که آمریکا و به ویژه اسرائیل غاصب ، همواره با هر دسیسه ای سعی در ایجاد تفرقه در کشور اسلامی ما را دارند ولی با هوشیاری ملت همیشه بیدار ، این توطئه شوم آنان همیشه ناکام مانده است.
وی افزود: وابستگی تعدادی افراد بی ثبات و گول خورده به گروه ترورویستی داعش ، منافق و ضد انقلاب دلیل بر تعمیم آن به همه افراد نمی شود و علمای شیعه ، سنی ، رسانه ها و افرادی که تریبون در اختیار دارند ، باید هوشیار باشند و نسبت به حفظ وحدت و انسجام تلاش کنند.
این مقام مسئول گفت: در جریان انتخابات ریاست جمهوری دیدیم که جامعه اهل سنت همراه و همگام با دیگر مردم با حضور حداکثری در این رویداد بزرگ سیاسی ، وفاداری خود را به آرمان های نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت کردند.
اکبری اظهار کرد: جامعه اهل سنت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تقدیم هزاران شهید امتحان خود را در وفاداری به نظام اسلامی در کنار برادران شیعه خود پس داده اند و همه ملت ایران با هر قومیت و مذهبی به عنوان یک ایرانی سعی در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی دارند.
وی گفت: نظام اسلامی ما امروز در جهان یک الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی است و باید تلاش کنیم تا این وحدت به دیگر کشورهای مسلمان نیز تعمیم یابد ، زیرا صدای تفرقه از حلقوم شوم صهیونیست ها پخش می شود که نیاز است همه هوشیار باشیم و برای تقویت وحدت بیش از پیش تلاش کنیم.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.