سامان حیدری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی دو سه روزی هست که آغاز شده و نفرات حاضر در اردو زیرنظر کادر فنی به تمرین مشغول هستند.
وی ادامه داد: بدون شک مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان یکی از مهمترین تورنمنت های بین المللی در رشته کاراته اهمیت زیادی برای تمامی کشورهای آسیایی دارد و به همین دلیل آن ها سعی می کنند برترین نفرات خود را عازم این رقابت ها کنند.
حیدری افزود: خوشحالم پس از ماه ها غیبت دوباره افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را پیدا کردم و تمام تلاشم را به کار می بندم تا بتوانم نماینده شایسته ای برای کاراته ایران باشم.
عضو تیم ملی کاراته ایران ادامه داد: در سال های اخیر بسیاری از کشورها روی کاراته سرمایه گذاری کرده اند و امروز به دنبال گرفتن نتیجه در چنین مسابقاتی هستند، هرچند تیم ملی ایران نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته و آماده قدرت نمایی در بین تیم های آسیایی است.
وی ادامه داد: با این حال کشورهای ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان و اندونزی از مهمترین رقبای کاراته کاهای ایران در رقابت های قهرمانی آسیا به شمار می روند.
حیدری تصریح کرد: همه اعضای تیم کومیته تیمی مردان ایران خوشبختانه از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند و مصمم به کسب بهترین نتایج برای ایران در رقابت های قهرمانی آسیا هستند.
محدثه آقایی در بخش بانوان و مهدی خدابخشی و سامان حیدری در بخش آقایان سه کاراته کا کرمانشاهی هستند که در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد.
رقابت های کاراته قهرمانی آسیا 20 تا 27 تیر در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.