امین الله سلیمانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رضا مرادی، پژمان وحیدی پور، احسان طهماسبی و مرتضی ناظمی ورزشکاران اعزامی جامعه کارگری استان به رقابت های جهانی هستند.
وی ادامه داد: مرادی و وحیدی پور در رشته رزمی او_اسپرت، طهماسبی در رشته های 100 متر، 200 متر و 400 متر سرعت دو ومیدانی و ناظمی در رشته های پرتاب وزنه ، دیسک و چکش حضور خواهند داشت.
سلیمانی ادامه داد: پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری از 23 تا 30 خرداد با حضور 68 کشور جهان به میزبانی لتونی برگزار می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یادآوری کرد: کاروان ورزشی ایران قرار است با 224 ورزشکار در 18 رشته ورزشی در این رقابت ها حضور پیدا کند.
وی تصریح کرد: هر چهار ورزشکار کرمانشاهی اعزام شده به مسابقات جهانی ورزش های کارگری خوشبختانه از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند و امیدوارم دست پر به کشور بازگردند.
سلیمانی در ادامه به آخرین وضعیت سرسرای ورزشی کارگران کرمانشاه واقع در شهرک حافظیه اشاره و اظهار کرد: در سفر هیات دولت به کرمانشاه 80 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز این مجموعه ورزشی اختصاص یافت.
معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مجموعه ورزشی کارگران کرمانشاه طی یکی 2 سال اخیر و پس از حدود 10 سال رکود عملیات ساخت آن شتاب گرفته است.
وی گفت: این پروژه هم اکنون با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و مرحله اول آن در هفته دولت و مرحله دوم و نهایی نیز در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری و افتتاح خواهد شد.
سلیمانی در پایان اظهار داشت: مجموعه ورزشی کارگران کرمانشاه یکی از مجموعه های کم نظیر ورزشی در سطح کشور خواهد بود به گونه ای که می توان در آن مسابقات بین المللی در رشته های سالنی را میزبانی کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.