به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته گذشته دعوت 2 کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا بود که میثم زارع و محمدرضا قیاسی به ترتیب در اوزان 76 و 85 کیلوگرم به اردو دعوت شدند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران از 16 خرداد آغاز و تا بیست و ششم همین ماه ادامه می یابد تا ملی پوشان حاضر در اردو خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا که از 29 تیر تا اول مرداد در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود، آماده کنند.

** ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی روئینگ دختران ایران دعوت شد
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: 9 ورزشکار دختر به اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ نوجوانان و جوانان ایران دعوت شده اند که در میان آن ها نام هانیه بیداد دختر ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.
محمد سهراب بیگ اظهار کرد: این ورزشکار کرمانشاهی از 14 تا 31 خرداد باید در هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم های روئینگ نوجوانان و جوانان ایران شرکت کند.

**رتبه 50 برای بانوی تیرانداز کرمانشاه در مسابقات جام جهانی
در اولین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی آذربایجان که از صبح امروز (18 خرداد) به میزبانی کشور آذربایجان آغاز شد، در رشته تپانچه 25 متر بانوان، لعیا محمدی بانوی کرمانشاهی رتبه 50 را به خود اختصاص داد.
محمدی در ادامه رقابت های جام جهانی روز 19 خرداد در تپانچه 25 متر سرعت با رقبا مسابقه می دهد، سپس در روز یکشنبه 21 خرداد در بخش تپانچه 10 متر و روز 22 خرداد نیز در بخش میکس تیمی تپانچه 10 متر با حریفان رقابت خواهد کرد.
رقابتهای تیراندازی جام جهانی آذربایجان با حضور بیش از 400 ورزشکار از 42 کشور جهان تا روز 24 خرداد به طول می انجامد.

** 2 وزنه بردار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان دعوت شدند
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه از دعوت 2 وزنه بردار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان کشور خبر داد و گفت: علیرضا ایزدی و صمد عباسی دو وزنه بردار جانباز و معلولی هستند که از استان کرمانشاه به مرحله سوم اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
عزت الله پرنیان ادامه داد: این مرحله از اردو که مشترک بین تیم های بزرگسالان و جوانان است از روز 17 خرداد آغاز و تا دوم تیر ادامه پیدا می کند.
وی یادآوری کرد: 21 ورزشکار از 11 استان کشور و در 2 بخش بزرگسالان و جوانان در این اردو حضور دارند و تمرینات خود را به مدت 2 هفته دنبال می کنند.

** 2 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جودو ناشنوایان دعوت شدند
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه از دعوت 2 جودوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات المپیک ناشنوایان 2017 خبر داد و گفت: مهرداد صیدی در وزن منفی 100 کیلو و مسعود رستگار در وزن مثبت 100 کیلوگرم دو جودوکار کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران دعودت شده اند.
هرمز نوروزی نژاد همچنین در خصوص زمان برپایی اردوی تیم ملی جودو ناشنوایان نیز گفت: این اردو که چهارمین مرحله آن به حساب می آید از روزهفدهم خرداد آغاز و تا اول تیر ادامه می یابد.
وی در پایان اظهار کرد: تیم ملی جودو ناشنوایان کشورمان خود را برای حضور در المپیک ناشنوایان که اواخر تیرماه امسال در کشور ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند.

**سه کاراته کا کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با اشاره به اعلام اسامی ملی پوشان ایران در 2 بخش آقایان و بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: سه کاراته کای کرمانشاهی به نام های محدثه آقایی در بخش بانوان و مهدی خدابخشی و سامان حیدری در بخش آقایان حضور دارند.
ناصرمحمدصالحی خاطرنشان کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم کاراته آقایان ایران از روز 17 خرداد و اردوی تیم کاراته بانوان ایران نیز از 18 خرداد در سرسرای شهید کبکانیان تهران آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه خواهد یافت.
وی یادآوری کرد: رقابت های کاراته قهرمانی آسیا 20 تا 27 تیر در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.

** ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات واترپلوی سنگاپور اعزام شد
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه با اشاره به اعزام تیم واترپلوی بزرگسالان ایران به رقابت های بین المللی سنگاپور، گفت: ارشیا الماسی ورزشکار کرمانشاهی نیز همراه تیم ملی به این رقابت ها اعزام شده است.
پیمان جاویدان با بیان اینکه تیم واترپلوی بزرگسالان ایران با 13 ورزشکار عازم تورنمنت چهارجانبه سنگاپور شده است، گفت: تیم ملی واترپلوی ایران در این رقابت ها با سه تیم صربستان، استرالیا و سنگاپور مسابقه می دهد.

** والیبالیست کرمانشاهی درهفته دوم رقابت های لیگ جهانی به میدان می رود
سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران، اسامی 14 ملی پوش کشورمان برای حضور در هفته دوم رقابت های لیگ جهانی را اعلام کرد که بر این اساس نام فرهاد سال افزون والیبالیست کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.
سال افزون در هفته نخست رقابت ها نیز همراه تیم ملی بود و در مسابقه آخر مقابل لهستان که به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب قرار گرفت یکی از عوامل پیروزی تیم ایران بود.
هفته دوم رقابت های لیگ جهانی والیبال از روز جمعه 19 خرداد ماه آغاز می ‌شود و تیم کشورمان در این هفته میزبان بلژیک، صربستان و آرژانتین است.
تیم ایران در نخستین دیدار هفته دوم روز جمعه 19 حرداد با بلژیک تیم دوم مسابقات، روز شنبه 20 خرداد با صربستان تیم چهارم مسابقات و روز یکشنبه 21 خرداد با تیم آرژانتین تیم یازدهم مسابقات لیگ جهانی مسابقه می دهد.
تیم ملی والیبال ایران اکنون با یک برد (مقابل لهستان) و 2 شکست (مقابل ایتالیا و برزیل) در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

** کشتی گیران کرمانشاهی در رده های یازدهم وهفدهم برترین های جهان قرار گرفتند
تازه ترین رتبه بندی (رنکینگ) اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد و نام 2 کشتی گیر کرمانشاهی به نام های یدالله محبی و حامد رشیدی با قرار گرفتن در رده های یازدهم و هفدهم اوزان 125 و 70 کیلوگرم به چشم می خورد.
در این رده بندی که متعلق به ماه ژوئن است یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی در وزن 125 کیلوگرم که به تازگی عنوان قهرمانی آسیا را نیز کسب کرد، رده یازدهم را به خود اختصاص داده است. در این وزن کشتی گیران ترکیه و گرجستان به ترتیب اول و دوم هستند و کمیل قاسمی از ایران هم در رده سوم قرار گرفته است.
همچنین در وزن 70 کیلوگرم، حامد رشیدی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی که دارنده مدال برنز قهرمانی آسیاست در رتبه هفدهم ایستاده است. در این وزن کشتی گیرانی از روسیه اول و سوم و کشتی گیری از آمریکا هم رده دوم را به خود اختصاص داده است.

** رتبه 281 پینگ پنگ جهانی برای ندا شهسواری
همچنین فدراسیون جهانی پینگ پنگ رده بندی برترین ورزشکاران این رشته در ماه ژوئن را اعلام کرد که ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی در رده 281 قرار گرفته است.
ملی پوش کرمانشاهی تیم بانوان ایران در حالی جایگاه 281 را به خود اختصاص داده که در رده بندی ماه گذشته میلادی (می) در رده 256 قرار داشت.
شهسواری در ماه میلادی جاری نسبت به ماه گذشته 25 پله سقوط داشته است اما کماکان بانوی اول پینگ پنگ ایران محسوب می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.