به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رحیمی روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در تملک بانک ها که با حضور روسای بانک های استان در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: یکی از بهترین راه های راه اندازی واحدهای تولیدی راکد استان، معرفی روشن و واضح آنها به متقاضیان جدید سرمایه گذار است.
وی در ادامه اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و برای رونق بنگاه های اقتصادی تعطیل استان، اولویت اول دستگاه های اجرایی به متقاضیان سرمایه گذار ابتدا باید پیشنهاد واگذاری و یا سرمایه گذاری در واحدهای راکد اقتصادی باشد و در صورت نپذیرفتن برای تاسیس تولیدی جدید مجوز صادر بشود.
رحیمی با بیان اینکه باید تمام شرایط، مزایا و تسهیلات سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی راکد برای متقاضیان مشخص شود، گفت: تمرکز و هدف اصلی بانک ها در کمک به تولیدی ها باید به تولید رسیدن واحدهای تولیدی راکد باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه از بانک ها خواست برای آشنایی متقاضیان سرمایه گذار، تمام شرایط و مشخصات و هزینه های واگذاری و یا اجاره اموال و واحدهای تملکی خود در پروتال بانک و دستگاه های اجرایی ثبت کنند.
وی واحدهای اقتصادی تعطیل و راکد در تملک بانک های استان را حدود 40 واحد اعلام کرد و گفت: بانک ها برای رفع مشکلات تولید، بیکاری و رونق اقتصادی در استان برخی از موانع مقرراتی بانکی خود را با جدیت بیشتری دنبال کنند.
در این جلسه روسای بانک های استان کرمانشاه نیز با طرح مشکلات پیش رو برای به چرخش در آوردن واحدهای تولیدی راکد در تملک خود، بر همکاری و هم افزایی بیشتر با دستگاه های اجرایی مربوطه تاکید کردند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت رتبه اول بیکاری کشور را در اختیار دارد.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.