به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس ظهر شنبه به نقل از سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: هفته گذشته یک فقره قتل در یکی از شهرک های کرمانشاه رخ داد که متأسفانه در این حادثه زن و شوهری جوان در منزل خود با اصابت گلوله کشته شدند و تشویش اذهان عمومی را در پی داشت.
وی افزود: بررسی صحنه جرم توسط عوامل پلیس آگاهی استان و کشف سرنخ های موجود، ظن پلیس را به سمت تنها بازمانده این خانواده یعنی فرزند 22 ساله آنها سوق داد، لذا مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا پسر خانواده منکر هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما ادامه بازجویی ها و صحبت های ضد و نقیض این فرد و نیز اعتیاد وی به مواد مخدر، پرده از جنایتی هولناک برداشت و این قاتل جوان به بزه انتسابی اعتراف کرد.
سرهنگ آمویی گفت: اختلافات خانوادگی و گسست عاطفی میان والدین و فرزند آنها موجب شده بود که قاتل 22 ساله ابتدا مادر خود را با سلاح گرم به قتل برساند و یک ساعت بعد هنگامی که پدر وی از محل کار به منزل بازگشته بود، او را نیز با اصابت دو گلوله از پای درآورد.
وی ادامه داد: تحقیقات پلیس و اعترافات قاتل حاکی از آن بود که یک قبضه سلاح کمری، مخفیانه توسط پدر خانواده خریداری شده بود اما وی که هیچگاه تصور نمی کرد فرزندش از محل اختفای سلاح باخبر باشد خود و همسرش را قربانی این اشتباه شایع در میان خانواده های کرمانشاهی کرد.
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است، از مردم خواست با خرید اسلحه و نگهداری آن در منزل حوادثی دلخراش و مرگبار را رقم نزنند و سعی کنند با بحث و گفتگو مشکلات خود را حل کنند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.