منصور کیانی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 22 ملی پوش به این مرحله از اردو دعوت شده اند که در میان آن ها نام 'میثم زارع' و 'محمدرضا قیاسی' به چشم می خورد.
وی گفت: زارع در وزن 76 کیلوگرم و قیاسی هم در وزن 85 کیلوگرم کشتی می گیرند که در وزن 76 کیلوگرم یک کشتی گیر و در وزن 85 کیلو هم 2 کشتی گیر دیگر به اردو دعوت شده اند.
او افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران قرار است از 16 تا 26 خرداد در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شود.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه در ادامه اضافه کرد: در این اردو علاوه بر قیاسی و زارع کشتی گیران کرمانشاهی، یک مربی از استان به نام محمدرضا چایچی نیز در کادر فنی تیم ملی حضور دارد.
وی یادآوری کرد: رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا از 29 تیر تا اول مرداد در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود.
کیانی در ادامه از معرفی اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، فرنگی و سنتی از سوی فدراسیون کشتی خبر داد و گفت: در میان اعضای شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد، نام 'محمدحسین محبی' از پیشکسوتان کشتی کرمانشاه نیز به چشم می خورد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه افزود: 22 نفر از سوی فدراسیون کشتی به عنوان اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی در بخش های آزاد، فرنگی و سنتی انتخاب شدند که هفت تن در بخش آزاد، 6 تن در بخش فرنگی و 9 تن هم در بخش سنتی حضور دارند.
وی اظهار کرد: کسب مدال نقره مسابقات جهانی مکزیکوسیتی در سال 1978، کسب مدال طلای مسابقات آسیایی سئول در سال 1968 و تصاحب 2 مدال طلا رقابت های قهرمانی آسیا در سال های 1983 و 1987 در تهران و بمئنی هندوستان گوشه ای از افتخارات محمدحسین محبی به شمار می رود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.