فضل الله رنجبر روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرحله چهارم بازشماری صندوق های اخذ رای انتخابات شورای شهر کرمانشاه، روز گذشته 40 صندوق دیگر که مورد اعتراض جمعی از نامزدها قرار داشت، بازشماری شد.
وی یادآوری کرد: پس از اتمام این مرحله از بازشماری که بیش از پنج نفر از نامزدهای انتخابات نیز حضور داشتند، هیچ تغییر و جا به جایی مجددی صورت نگرفت.
رنجبر ادامه داد: در مجموع چهار مرحله بازشماری صندوق های اخذ رای، تغییراتی در نتایج حاصل شد که از جمله تغییرات ایجاد شده می توان به ورود نفر اول اعضای هفت نفره علی البدل به 11 عضو اصلی شورا و قرار گرفتن نفر یازدهم اعضای اصلی در رده دوم اعضای علی البدل اشاره کرد.
فرماندار کرمانشاه یادآوری کرد: همچنین در ترکیب اصلی نیز جابجایی هایی صورت گرفت اما به جز همان یک مورد فرد دیگری از لیست 11 نفر اصلی خارج نشد.
وی ادامه داد: نتیجه جمع بندی چهار مرحله بازشماری آراء برای تصمیم گیری و اعلام نظر قطعی به هیات نظارت انتخابات استان ارجاع شد و در این مرحله تصمیم گیری نهایی با این هیات است.
رنجبر تاکید کرد: ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه آمادگی لازم برای هرگونه همکاری با هیات نظارت بر انتخابات استان را دارد.
فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: ممکن است هیات نظارت بر انتخابات استان، رای به بازشماری مجدد تعدادی دیگر از صندوق های اخذ رای بدهد و یا امکان دارد که نتیجه حاصل شده را تائید نماید.
وی در پایان اظهار کرد: در مجموع چهار مرحله بازشماری مجدد، 124 صندوق اخذ رای مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه بازشماری شده است.
براین اساس و با توجه به آخرین بازشماری صورت گرفته، 11 نفر عضو اصلی شورای شهر کرمانشاه به قرار ذیل است:
1- کامران ملکی
2- ابراهیم مرادی
3- رسول آزادی
4- سیدپیمان موسوی
5- سید حجت الله موسوی اجاق
6- طیب حیدری
7- سالار احمدزاده
8- سید احسان احسانی
9 - مازیار رضایی
10- غلامرضا امیری
11- سیدمیثم موسوی اجاق
اسامی هفت عضو علی البدل شورای پنجم اسلامی شهر کرمانشاه نیز به این شرح است:
1- حسن رحمانی
2- احسان حیدریان
3- ماشاالله حسینی
4- اردشیر زارعی
5- علی اسلام پناه
6- الهام اکبری
7- جبار گوهری
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.