به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول مرادی روز پنجشنبه اظهار کرد: پس از بررسی نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه از سوی هیات نظارت شهرستان کرمانشاه و ارجاع آن به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان، این هیات تصمیم گرفت امروز 61 صندوق دیگر از صندوق های رای مورد اعتراض نامزدهای معترض را بازشماری کند.
وی ادامه داد: کار بازشماری آراء این صندوق ها با حضور 6 نفر از نمایندگان نامزدهای معترض و با حضور و نظارت اعضای هیات عالی نظارت استان انجام می شود.
مرادی ادامه داد: اگر در این بازشماری ها تغییر قابل اعتنایی مشاهده شود تصمیم گیری لازم برای مرحله بعدی و بازشماری صندوق های دیگر اتخاذ خواهد شد.
سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد : این هیات تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم و شفاف سازی لازم به کار خواهد گرفت.
وی در پایان گفت: همشهریان اخبار مربوط به انتخابات شورای اسلامی را فقط از طریق روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان دنبال کنند و از هر نوع گمانه زنی و حاشیه پردازی بطور جدی خودداری نمایند.
پس از بازشماری 20 درصد از صندوق های اخذ رای انتخابات شورای شهر کرمانشاه، تغییراتی در نتایج حاصل شد که از جمله تغییرات ایجاد شده می توان به ورود نفر اول اعضای هفت نفره علی البدل به 11 عضو اصلی شورا و قرار گرفتن نفر یازدهم اعضای اصلی در رده دوم اعضای علی البدل اشاره کرد.
همچنین در ترکیب اصلی نیز یک جابجایی صورت گرفت و آرای غلامرضا امیری و مازیار رضایی نیز دستخوش تغییراتی جزئی شد که در پی آن، رضایی جای امیری را تصاحب کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.