به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، فضل الله رنجبر روز پنجشنبه اظهار کرد: کار بازشماری 10 درصد دیگر از آراء صندوق های اخذ رای شورای شهر از صبح امروز آغاز شده است.
وی افزود: کار بازشماری 10 درصد دیگر از صندوقهای اخذ رای پنجمین دوره شورای شهر کرمانشاه با حضور اعضا هیات نظارت انتخابات استان و شهرستان کرمانشاه و براساس درخواست هیات نظارت استان انجام می شود.
رنجبر ادامه داد: پس از اعتراض تعدادی از کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه نسبت به نتایج انتخابات پنجمین دوره شورا کار بازشماری تعدادی از صندوقها آغاز و این چهارمین مرحله بازشماری به حساب می آید.
فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سه مرحله قبلی 20 درصد از کل صندوق های اخذ رای شورای شهر کرمانشاه بازشماری و تغییراتی نیز در ترکیب اعضا اصلی و علی البدل منتخبین پنجمین دوره شورای شهر کرمانشاه بوجود آمد.
وی تصریح کرد: هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر استان از کاندیداهای معترض خواسته است که نمایندگانی را برای حضور در محل بازشماری معرفی و اعزام نمایند.
در انتخابات شورای شهر کرمانشاه که روز 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور برگزار شد، 450 صندوق اخذ رای درنظر گرفته شده بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.