به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مسئولان هیات های ورزشی استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق آخرین آمار هم اکنون در استان 77 روستای بالای 200 خانوار وجود دارد که امسال حتما یک زمین یا سالن ورزشی با امکانات جانبی نظیر توپ و تور و سایر اقلام لازم در آن ها احداث می شود.
وی افزود: گام بعدی ما برخورداری روستاهای کم جمعیت تر با خانوارهای کمتر است تا بتوانیم سرگرمی سالمی برای مردم و بخصوص جوانان روستایی فراهم کنیم.
رازانی همچنین بر راه اندازی مجمع خیرین ورزشی و شورای ورزش در استان نیز تاکید کرد و گفت: راه اندازی چنین مجمع و شورایی به طور قطع به نفع ورزش بوده و زمینه های رشد و پیشرفت رشته های مختلف ورزشی را فراهم می کند.

** یکی از اولویت های کاریم در کرمانشاه توجه به ورزش بوده است
استاندار کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه یکی از اولویت هایش در استان از بدو ورود توجه به مسائل ورزشی بوده است، گفت: امروز اهمیت و نقش ورزش در سلامتی روح و جسم و شاداب سازی جامعه بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: از زمانی که به عنوان استاندار در کرمانشاه مشغول شدم تا جایی که امکان پذیر بود از ورزش حمایت کردم که نمونه بارز آن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در این شهر بود.
رازانی گفت: در حالی که برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی برای ایران حدود 12 میلیارد ریال هزینه در بر داشت، موفق شدیم حدود هفت تا هشت میلیارد ریال آن را در استان تهیه کنیم تا مسابقات به بهترین و عالی ترین شکل ممکن برگزار شود.
مدیریت ارشد استان کرمانشاه افزود: برگزاری شایسته و آبرومندانه رقابت های بزرگی مثل جام جهانی کشتی که در تاریخ این استان بی سابقه بود باعث شد تا رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری در پیام هایی از این میزبانی تشکر کنند.
وی تصریح کرد: میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی و شور و نشاطی که به مردم استان کرمانشاه بخشید تقریبا کم سابقه بود و باعث شد تا افتخاری بزرگ برای این استان رقم بخورد و در تاریخ ثبت شود.
رازانی ادامه داد: یکی دیگر از کارهای ارزشمند دیگری که صورت گرفت تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو بود که حدود سه میلیارد ریال هزینه در بر داشت و باعث شد تا چندی بعد نیز در مرکز کشور مراسمی مشابه کرمانشاه برگزار و از مدال آوران آن رقابت ها قدردانی و تجلیل شود.

** پیگیر وضعیت پروژه های دهکده المپیک کرمانشاه هستیم
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت دهکده المپیک نیز اشاره و اظهار کرد: با جدیت پیگیر وضعیت این مجموعه و پروژه هایی نظیر سرسرای 6 هزار نفری و استخر قهرمانی که مشغول به ساخت می باشند، هستیم.
وی تصریح کرد: با راه اندازی این 2 مجموعه ورزشی می توانیم بازهم رقابت های مهم جهانی و بین المللی در رشته های مختلف را به شایستگی میزبانی و نام کرمانشاه را بازهم بلندآوازه کنیم.

** کرمانشاه سابقه ورزشی بسیار خوبی در کشور دارد
رازانی همچنین از سابقه خوب ورزشی استان در سطح کشور سخن گفت و افزود: ما چه در سال های گذشته و چه در زمان حال قهرمانان نامداری داشته و داریم که بر قله های قهرمانی جهان تکیه زده و پرچم مقدس کشورمان را برافراشته کرده اند.
وی گفت: برای حفظ جایگاه کرمانشاه در ورزش کشور نیازمند یکسری اقدامات از جمله سرمایه گذاری در این بخش هستیم که امسال برای تحقق این مهم بیشتر تلاش می کنیم تا بخش خصوصی بیش از گذشته از ورزش استان حمایت و شاهد درخشش ورزشکاران و تیم های ورزشی استان در رقابت های مختلف باشیم.

** با انتخاب مجدد آقای روحامی می توان نگاه امیدوارنه تری به آینده ورزش داشت
استاندار کرمانشاه در ادامه و با اشاره به روشن شدن وضعیت مدیریتی کشور برای چهار سال آینده، گفت: با رای قاطع مردن به آقای روحانی چه در کشور و چه در استان کرمانشاه می توان نگاه امیدوارانه ای به آینده کشور بخصوص در زمینه ورزش داشت.
رازانی گفت: خوشبختانه مدیر توانمندی نیز در راس مدیریت ورزش استان کرمانشاه قرار گرفته و مجموعه استانداری نیز در کنار ورزش استان خواهد بود تا در سال جدید شاهد موفقیت های بیشتری نسبت به سال گذشته باشیم.
در این مراسم ضمن آنکه تعدادی از روسا و نواب روسای هیات های وررزشی استان کرمانشاه به بیان نظرات خود پرداختند، با اهدای لوح از آن ها تجلیل به عمل آمد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.