به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ رضا شیرزادی اعلام کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد برخورد خودرو سمند مشکی رنگ با درخت در خیابان سید جمال الدین ماموران کلانتری 15 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران در صحنه حادثه راننده یک خودرو پراید به ماموران مراجعه و مدعی شد که راننده سمند به همراه فردی دیگر با در دست داشتن یک دستگاه بیسیم جلوی خودروی وی را مسدود کرده و به بهانه بازرسی خودرو 2 دستگاه تلفن همراه و کارت ماشین را به سرقت برده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پس از بازرسی ماموران از خودروی مذکور تلفن های مسروقه و کارت ماشین شاکی کشف شد و متهم نیز به جرم ارتکابی اعتراف کرد.
سرهنگ شیرزادی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، ادامه داد: بنا به اظهارات متهم همدست وی به همراه بیسیمی که به وسیله آن اقدام به اخاذی می کردند، متواری شده است که دستگیری وی در دستور کار قرار دارد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین افزود: شهروندان در مواجه با ماموران از آنان کارت شناسایی درخواست نمایند بخصوص مامورانی که فاقد خودرو و لباس مصوب سازمانی می باشند.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.