حسین ویسمرادی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: 6 نفر از نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر روانسر اعتراض خود را در مهلت قانونی تحویل داده بودند که شکایت آنها مورد بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با تصمیم هیات های نظارت و اجرایی، از 20 صندوق شهر روانسر 11 صندوق با حضور نمایندگان نامزدها مورد بازبینی و بازشماری قرار گرفت.
فرماندار روانسر اظهار داشت: با بازشماری 55 درصد این صندوق ها هیچ تغییری در ترکیب اصلی اعضای شورای شهر روانسر ایجاد نشد اما در ترکیب نفر سوم اعضای علی البدل تغییراتی ایجاد شد.
ویسمرادی ادامه داد: در بازشماری آرا، سردار لطفی از رده نهم به رده هشتم ارتقا یافت و جایگزین خاطره قادری شد
وی اضافه کرد: در انتخابات شورای شهر روانسر که 39 نفر با هم رقابت می کردند، صباح مظفری با 2884 رای، کیومرث ملکی با 2643 رای، میثم رضایی با 2450 رای، فریدون خرمی با 2234 رای و محمد فتحی با 2132 رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر روانسر انتخاب شدند.
ویسمرادی اظهار داشت: همچنین محمدصالح شهسواری با 2074 رای، جهانشاه احمدی با 2051 رای و سردار لطفی با 1888 رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.
فرماندار روانسر گفت: انتخابات شورای شهر شاهو نیز نامزد معترضی نداشت و صحت انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر نیز مورد تایید قرار گرفت.
وی ضمن قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: 5/85 درصد مردم این شهرستان در دوازدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.