حمیدرضا فردین پور روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مرادی دونده کرمانشاهی تنها نماینده دوی ماراتن کشورمان است که در رقابت های دوی ماراتن استرالیا شرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: مسابقات دوی ماراتن استرالیا قرار است طی روزهای دهم و یازدهم تیر ماه امسال با حضور شرکت کنندگانی از سراسر جهان برگزار شود.
فردین پور خاطرنشان کرد: این رقابت ها حکم انتخابی مسابقات قهرمانی 2017 جهان که اواخر شهریور به میزبانی لندن انگلیس برگزار می شود را داراست.
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: مرادی در آخرین مسابقه ماراتن خود که به مسافت 42 کیلومتر در تهران برگزار شد، رکورد 2 ساعت و 13 دقیقه را از خود به جا گذاشت.
وی در پایان اظهار کرد: اگر وی بتواند همین رکورد را در دوی مارتن استرالیا نیز ثبت کند می تواند مجوز حضور در مسابقات جهانی لندن را کسب کند چرا که رکورد ورودی این رقابت ها 2 ساعت و 19 دقیقه در نظر گرفته شده است.

** حضور چهار کشتی گیر کرمانشاهی در تیم ملی ناشنوایان
به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، اردوی آمادگی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان کشور با حضور 16 کشتی گیر از روز 6 خرداد آغاز شده که در میان آن ها نام چهار کشتی گیر کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.
فرود حجتی در وزن 57 کیلوگرم، امیرصمدی در 61 کیلوگرم، کیوان صمدی در 74 کیلوگرم و سجاد مرادی در 97 کیلوگرم کشتی گیران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران در بخش آزاد هستند.
پنجمین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی ناشنوایان تا روز 16 خرداد و در آکادمی کشتی شهید رضایی مجد تهران ادامه پیدا می کند.
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان ایران خود را برای شرکت در المپیک تابستانی 2017 که اواخر تیر ماه در ترکیه برگزار می شود، آماده می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.