دکتر امید قادری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه همه وسایل مورد نیاز معلولان در استان فراهم شده افزود: این وسایل تنها امسال به صورت کامل تهیه و تامین شده و از هفته آینده در سراسرمراکز بهزیستی شهرستان ها توزیع می شود.
وی با بیان اینکه این وسایل بین سه هزار مددجو توزیع می شود، اظهار کرد: وسایل کمک توانبخشی شامل عصا، ویلچر، سمعک، واکر و پوشاک می باشد.

**راه اندازی مرکز جامع خدمات بهزیستی در ثلاث باباجانی
قادری در ادامه گفت: براساس 44 شاخص اعلام شده از سوی وزارت کشور، از قبیل فقر و محرومیت، عم دسترسی به امکانات و خدمات بهداشتی و رفاهی، 24 شهرستان در کشور مشخص شده اند که از لحاظ محرومیت های اجتماعی به مداخله ویژه نیاز دارند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در این طرح، ثلاث باباجانی یکی از شهرستان های انتخابی محروم در استان کرمانشاه است که قرار است مرکز جامع خدمات بهزیستی فراتر از خدمات روزمره بهزیستی در این مکان راه اندازی شود.
به گفته وی، در این مرکز خدمات متعددی در راستای محرومیت زدایی، رفع آسیب های اجتماعی و از بین بردن فقر صورت می گیرد.
قادری با بیان اینکه این مرکز در هفته دولت افتتاح می شود، تصریح کرد: مرکز باید توسط بخش خصوصی راه اندازی شود و اکنون درصدد انتخاب فرد واجد شرایط هستیم که پس از صدور مجوز برنامه های متعدد آن اعلام می شود.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.