فرامرز اکبری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازشماری آرا در پی اعلام اعتراض چند تن از نامزدهای شورای اسلامی شهر قصرشیرین با حضور نمایندگان هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان انجام گرفت.
وی اظهار کرد: پس از بازشماری صندوق ها، روند برگزاری انتخابات شوراها از سوی هیات های نظارت و اجرایی تایید و صورتجلسه شد و به تایید نهایی رسید.
از مجموع 14 هزار و 165 تعرفه رای که به داخل صندوق های آرا در 37 شعبه اخذ رای قصرشیرین ریخته شد، 11 برگه رای باطل غیرماخوذه، 170 برگه رای باطل ماخوذه و 13 هزار 984 برگه رای نیز صحیح بود.
کیومرث خزلی با 2 هزار و 950 رای، کیانوش سلیمانی با 2 هزار و 786 رای، اسدالله رضایی زاده با 2 هزار و 138 رای، روح اله مرادی با 2 هزار و 133 رای و علی خدامرادی با یک هزار و 861 رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر قصرشیرین انتخاب شدند.
همچنین حسین حسین زاده با یک هزار و 809 رای، فرشید راستین با یک هزار و 698 رای و کیوان عزیزی با یک هزار و 653 رای به عنوان سه عضو علی البدل پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر قصرشیرین معرفی شدند.

** تغییری در نتیجه بازشماری آرا در سرپل ذهاب ایجاد نشد
فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: در پی اعتراض برخی از نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر، بازشماری آرای 2 صندوق از 36 صندوق شهرستان در دستور کار گرفت که پی شمارش، هیچ تغییری در نتیجه اعلام شده، صورت نگرفت.
اکبر سنجابی در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بازشماری صندوق های رای با حضور نمایندگان هیات های نظارت و اجرایی انجام گرفت و صحت و سلامت انتخابات نیز از سوی این هیات ها تایید شد.
وی میزان مشارکت مردم شهرستان سرپل ذهاب در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را 92 و نیم درصد اعلام کرد و گفت: این حضور پرشور و گسترده نشان از فهم و شعور بالای سیاسی مردم این شهرستان دارد.
در روند برگزاری انتخابات در سرپل ذهاب 33 هزار و 582 رای به داخل صندوق ها ریخته شد که از این میزان 33 هزار و 173 تعرفه رای درست بوده است.
قصرشیرین و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 120هزار تن جمعیت دارند که به ترتیب اولی 186 کیلومتر و دومی 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.