داوود یاوری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در یازدهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر که با حضور دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد از قبادی کارآفرین نمونه کرمانشاهی به عنوان یکی از کارآفرینان برتر ملی بخش کشاورزی تجلیل شد.
وی افزود: امسال یازدهمین سالی است که این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کار وکارآفرینی در جامعه و آگاه سازی و تشویق جوانان از طریق معرفی الگوهای برتر توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.
یاوری ادامه داد: فرآیند شناسایی و انتخاب کارآفرینان ازخرداد سال 95 با فراخوان کشوری و استانی و با ثبت نام از هفت هزار و 126 کارآفرین در استان کرمانشاه آغاز شد که 231 طرح مورد پذیرش اولیه قرار گرفت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یادآوری کرد: درمرحله استانی با درنظرگرفتن لزوم دارا بودن یکی از انواع پنج گانه نوآوری در محصول، در فرآیند تولید، در بازاریابی، در سازماندهی و یا در مواد اولیه، 48 شاخص مختلف فعالیت های کارآفرینانه توسط حداقل سه داور مورد داوری و امتیازدهی قرارگرفت که در این مرحله 9 کارآفرین به مرحله جشنواره استانی و یک کارآفرین نیز به مرحله ملی راه یافتند.
وی همچنین ضمن اشاره به فرآیند منجر به انتخاب کارآفرین برتر ملی اظهار کرد: برای ورود به مرحله ملی، لازم بود شرکت افراد پذیرفته شده طی دوره زمانی سه ساله (91 تا 94) مطابق تعاریف پذیرفته شده جهانی رشد بالا داشته باشد.
یاوری در پایان اظهار کرد: بیژن قبادی از استان کرمانشاه از شرکت مجتمع شیمیایی بیستون کرمانشاه در حوزه تولید سموم کشاورزی بعنوان کارآفرین برتر ملی در بخش کشاورزی معرفی و مورد تجلیل قرارگرفت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.