هرمز نوروزی نژاد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این 6 ورزشکار که همگی آن ها نیز خانم هستند، چهار نفر به تیم کاراته و دو نفر به تیم تکواندو دعوت شده اند.
وی ادامه داد: ناهید امیری، آرزو قادری، پروین یاره و بیتا جواهری به اردوی تیم ملی کاراته و سارا کرمی و زهرا بهنیافر به اردوی تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشورمان دعوت شده اند.
نوروزی نژاد در خصوص اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران خاطرنشان کرد: پنجمین مرحله تمرینات تیم ملی از دوم خرداد آغاز و تا پانزدهم همین ماه ادامه پیدا می کند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه گفت: در این اردو 20 ورزشکار از جمله چهار بانوی کاراته کا کرمانشاهی نیز حضور دارند.
وی یادآوری کرد: هدایت بانوان کاراته کا ناشنوای تیم ایران بر عهده مریم مشیری از مربیان سازنده کرمانشاهی است که خود از قهرمانان سابق کاراته جهان است.
نوروزی نژاد همچنین با اشاره به اردوی تیم ملی تکواندو ناشنوایان ایران نیز گفت: این اردو چهارمین مرحله تمرینات ملی پوشان محسوب می شود که از اول خرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه با بیان اینکه اردوی تیم تکواندو تا پانزدهم خرداد به طول می انجامد، گفت: 14 ملی پوش از جمله کرمی و بهنیافر نیز در این اردو حضور دارند.
وی اظهار کرد: تیم های کاراته و تکواندو ناشنوای ایران خود را برای حضور در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان که اواخر تیر امسال در کشور ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند.
نوروزی نژاد همچنین از فعالیت حدود یک هزار ورزشکار ناشنوا در سطح استان و در رشته های مختلف خبر داد و گفت: نزدیک به 500 نفر آن ها بیمه شده هستند که از مجموع کل ورزشکاران، 60 درصد آن ها را بانوان و 40 درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند.
وی گفت: این افراد در 10 رشته ورزشی فعالیت می کنند که آقایان در رشته هایی نظیر کشتی آزاد و فرنگی، جودو، فوتبال و فوتسال و بانوان نیز در رشته هایی مانند والیبال، تنیس روی میز، کاراته، تکواندو، دو و میدانی و فوتسال فعال هستند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshahو کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.