به گزارش خبرنگار ایرنا، کرم محمدی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز ملی مقاومت و پیروزی در گیلانغرب افزود: خرداد، ماه حماسه های بزرگ و به یادماندنی ملت ایران در عرصه دفاع مقدس و تعیین سرنوشت است.
وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی به سلاحی به نام شهادت مسلح هستند، سلاحی که پیشرفته ترین و مجهزترین تجهیزات دشمن را به زانو درآورد و شهید و شهادت گنجینه عزت آفرین رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود.
وی بیان کرد: برای همیشه تاریخ مدیون و وامدار شهیدان همیشه جاوید ، جانبازان راست قامت و آزادگان صبور و سرافراز و رزمندگان فداکار و قهرمان و خانواده های عزیزان آن هستیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه افزود: با فتح خرمشهر جایگاه جمهوری اسلامی ایران ارتقا پیدا کرد و عملیات بیت المقدس سرآغاز افول وشکست های پی درپی ارتش متجاوز بعث عراق شد.
محمدی اظهارداشت: دفاع مقدس، شهید و شهادت، جانبازی و آزادگی، گنجینه های گرانب هایی هستند که نه تنها در میان مسلمانان این سرزمین بلکه نزد پیروان سایر ادیان الهی نیز از قداست ، جایگاه والا و بی بدیلی برخوردارند.
وی در پایان از حضور حماسی و توام با شعور و احساس مسوولیت ملت ایران در انتخابات اخیر قدردانی و ابراز امیدواری کرد که دولت با همراهی و انسجام همه گروه ها و به پشتوانه ملت بزرگ ایران ، در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق شعارها و برنامه های خود برای آبادانی کشور گام های مهم تری بردارد.
شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس ، 750 شهید ، 2 هزار و 275 جانباز و 141 آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7079/7398/3012/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.