به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر یک مساله عادی نبود بلکه امداد الهی باعث رقم خوردن این پیروزی بزرگ شد.
وی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رقم خوردن حماسه هایی بزرگ چون فتح خرمشهر حاصل شده است، گفت: تمام دنیا به اقتدار و توانمندی بالای جمهوری اسلامی اذعان دارند.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب ارزشی و اسلامی است و هیچ کس نمی تواند با ارزش ها و اسلام مقابله کند و پیروز شود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نمونه بارز این ادعا در دوران دفاع مقدس جایی که بیش از 70 کشور دنیا به رژیم بعثی عراق برای شکست دادن ایران و ساقط کردن نظام و انقلاب اسلامی کمک کردند اما نتیجه اش پیروزی ایران از این کارزار بزرگ بود.
وی تاکید کرد: ما تا زمانی که محتوای اسلامی بودن را در پیکره نظام داریم هرگز آسیب و گزندی به انقلاب و کشورمان وارد نمی شود و این را در طول دوران پیروزی انقلاب به خوبی دیده ایم.
آیت الله علما یادآوری کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه ولایت فقیه و در زیر سایه اسلام امروز به یک ابرقدرت بزرگ تبدیل شده تا جایی که دشمنان آن نیز به این قدرت و اقتدار اذعان دارند.
وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر، گفت: باید این روز بزرگ را جشن گرفت و آن را برای همیشه به عنوان سند پیروزی حق بر باطل حفظ کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshahو کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.