به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی عصر سه شنبه در مراسم جشن پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم کرمانشاه 29 اردیبهشت با 68 درصد آرا دوباره به آقای روحانی نشان دادند که اکثریت مطلق حامی وی هستند.
وی با بیان اینکه استقبال مردم کرمانشاه از انتخابات به حدی بود که ساعات رای گیری جوابگوی حضور پرشور آنان نبود، ادامه داد: مردم کرمانشاه با وجود تمامی تخریب ها بازهم به روحانی اعتماد کردند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم کرمانشاه رتبه پنجم بین تمام استان ها برای اعتماد به روحانی را به دست آوردند، گفت: مردم کرمانشاه اعم از اهل سنت، اهل حق و شیعه در همه شهرستان ها اکثریت آرا را به دکتر روحانی دادند.
رازانی با قدردانی از کسانی که در این راه روحانی را همراهی کردند، گفت: باید از جناب آقای جهانگیری که در مناظره ها روشنگری کرد تشکر کنیم، رقبای دکتر روحانی برای شکست وی و فریب مردم به دروغ و تقلب متوسل شدند.
وی یادآور شد: رقبا از دولت روحانی انتظار معجزه داشتند و تخریب کردند اما مردم بار دیگر هوش سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با شناختی که از مدیریت، شجاعت و تدبیر روحانی سراغ داریم دوره دوم ایشان به مراتب درخشان تر از دوره اول خواهد بود.
رازانی با تاکید بر اینکه دکتر روحانی و همراهانشان قدر مردم کرمانشاه را خواهند دانست، عنوان کرد: از شنبه 30 اردیبهشت فعالیت خود را برای پیشرفت استان بیشتر از گذشته آغاز کردیم.
وی ادامه داد: مسایل و مشکلات کرمانشاه یکی پس از دیگری حل خواهد شد و استان در چهار سال پیش رو پیشرفت بزرگی خواهد کرد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه پروژه های بزرگی برای استان در حال افتتاح هستند، اظهار داشت: کارخانه ایران خودرو در زمان حضور رییس جمهوری به کرمانشاه شروع به کار کرد و امروز به کار خود ادامه می دهد.
رازانی اعلام کرد: قطار کرمانشاه نیز کمتر از یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.